Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVice William Bradley, Ph.D.
dc.contributor.authorHejhalová, Simona
dc.date.accepted2020-9-8
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:44Z-
dc.date.available2019-6-11
dc.date.available2020-11-10T00:32:44Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-30
dc.identifier80750
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40815
dc.description.abstractTato práce zkoumá spojení mezi čtením fikce a rozvojem kulturní inteligence a empatie, lépe řečeno, zda existuje nějaké spojení mezi čtením fikce a zvýšením kulturní inteligence a empatie u čtenáře. Práce je rozdělena na tři kapitoly, první kapitola nabízí teoretický přehled pojmů, kterými se bude v pozdějších kapitolách zabývat. V druhé části se nachází rozbor tří vybraných prací, pomocí kterého je demonstrováno jak tyto konkrétní knihy a povídka můžou posloužit při rozvoji kulturní inteligence a empatie. Poslední část práce se zabývá problematikou využití fikce a příběhů při hodinách, zvláště pak při učení cizího jazyka a u mladších žáků, kterým čtení ve škole pomáhá vyvinout si k ní lepší vztah a pomáhá jim také lépe se učit nový jazyk.cs
dc.format30 s. (65 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkulturní inteligencecs
dc.subjectempatiecs
dc.subjectfikcecs
dc.subjectliteraturacs
dc.subjectčtenícs
dc.titleEmpatie a fikcecs
dc.title.alternativeFiction and Empathyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to examine the connection between reading fiction literature and CQ and empathy. This work provides theoretical background on cultural intelligence, empathy and fiction. It describes the requirements a work of fiction should meet in order to help with increasing CQ and empathy and in the second part an examination of three works that meet these requirements. The last part discusses the usefulness of reading fiction in the classroom.en
dc.title.otherEmpatie a fikcecs
dc.subject.translatedcultural intelligenceen
dc.subject.translatedempathyen
dc.subject.translatedfictionen
dc.subject.translatedreadingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
hejhalova_bak_prace.pdfPlný text práce438,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_ved_Vice_Hejhalova.pdfPosudek vedoucího práce816,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Quinn_Hejhalova.pdfPosudek oponenta práce119,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh_Hejhalova.pdfPrůběh obhajoby práce397,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40815

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.