Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorDragounová, Tereza
dc.contributor.refereeKašparová Martina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-2
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:10Z-
dc.date.available2019-3-28
dc.date.available2020-11-10T00:35:10Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-27
dc.identifier80524
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41236
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem předmatematických představ, a to konkrétně oblastí usuzování a logického myšlení. Je rozdělena do tří částí - teoretické, metodologické a experimentální. V teoretické části se zabývá hrou, kognitivním vývojem dítěte, dále pak vývojem a cíli předmatematických představ, nakonec usuzováním v mateřské i základní škole. Metodologická část popisuje zadání experimentu, jeho cíl, podmínky a kritéria jeho hodnocení. V experimentální části najdeme popis mateřské školy, kde byl experiment prováděn, charakteristiku dětí, dále scénář experimentu a jeho vyhodnocení. Experiment byl prováděn v Mateřské škole V Zahradě Příbram, kde jsem absolvovala svou třítýdenní praxi ve třetím ročníku. Zúčastnilo se ho celkem 10 dětí ve věku od 4 do 6 let. Průměrná úspěšnost řešení byla 87,5 %, a proto experiment považujeme za zdařilý.cs
dc.format45 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectpředmatematické představycs
dc.subjectusuzovánícs
dc.subjectlogické myšlenícs
dc.titleSchopnost dětí v mateřské škole usuzovatcs
dc.title.alternativeThe ability of children in kindergarten to inferen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis is focused on the topic of pre-mathematical ideas. It is focused on the field of concluding and logical thinking. The thesis is divided into three parts - theoretical, methodological and experimental. In the theoretical part, it is focused on the game, cognitive progress of the child, then the development and the aim of the pre-mathematical ideas and in the end by reasoning in the kinder gardens and in the primary schools. In the methodological part is described the assignment of the experiment, its aim, conditions and criterions of its evaluation. In the experimental part is shown the description of the kinder garden where the experiment was done. The characteristics of the children, the script of the experiment and its evaluation is also described there. The practical part was situated in the Kinder garden V Zahradě, Příbram. The experiment was done during my 3 weeks practice in Year 3. There were 10 kids aged 4 - 6. The average success rate was 87,5 % so the experiment can be considered as successful.en
dc.subject.translatedkinder gardenen
dc.subject.translatedpreschool childrenen
dc.subject.translatedpre-mathematical ideasen
dc.subject.translatedconcludingen
dc.subject.translatedlogical thinkingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Schopnost deti v materske skole usuzovat, BP, Dragounova Tereza.pdfPlný text práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce40,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce44,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dragounova protokol878.pdfPrůběh obhajoby práce391,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41236

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.