Název: Práce s přirozeným číslem v mateřské škole
Další názvy: Working with natural number in kindergarten
Autoři: Marešová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
Oponent: Coufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41239
Klíčová slova: děti;předškolní věk;úkoly;přirozené číslo;experiment;mateřská škola.
Klíčová slova v dalším jazyce: children;pre-school age;tasks;natural number;experiment;kindergarten.
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jak si děti předškolního věku dokáží poradit s úkoly, které jsou zaměřeny na práci s přirozeným číslem. Experiment probíhal v Mateřské škole v obci Raková a zúčastnilo se ho 10 dětí (6 děvčat a 4 chlapci) ve věku 3 až 6 let. Všechny děti úkoly plnily individuálně. Experiment lze považovat za úspěšný, neboť úspěšnost jednotlivých činností byla vždy vyšší než 60 %.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of my bachelor thesis was to find out how children of pre-school age can cope with tasks that are focused on work with natural number. The experiment took place at the kindergarten in the village Raková. Ten children (6 girls and 4 boys), who participated, were aged between 3 and 6 years. All children fulfilled all the tasks individually. The experiment can be considered successful because the success rate of each activity was always higher than 60 %.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Prace s prirozenym cislem v MS - BP - Maresova.pdfPlný text práce2,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Maresova.pdfPosudek oponenta práce104,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce43,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol - Maresova.pdfPrůběh obhajoby práce342,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prace_s_prirozenym_cislem_v_MS_-_BP_-_Maresova.pdfVŠKP - příloha2,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41239

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.