Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorŠmolíková, Simona
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-9-8
dc.date.accessioned2020-11-10T00:36:05Z-
dc.date.available2019-4-2
dc.date.available2020-11-10T00:36:05Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-30
dc.identifier80527
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41340
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na postoje učitelek a učitelů z oblasti předškolního vzdělávání k dětem s neurotickými symptomy. Teoretická část uvádí jak historické pozadí pojmů neuroticismus a neurotická porucha, tak i současné definice. Dále pak popisuje některé základní neurotické poruchy často postihující děti předškolního věku. Praktická část zkoumá postoje pedagogických pracovníků k neurotickým dětem, vybízí k zamyšlení nad neurotickými symptomy a jejich dopady na děti z mateřských škol a tím snižuje jeden z neurotizujích faktorů těchto dětí.cs
dc.format40 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectneuroticismuscs
dc.subjectneurotická poruchacs
dc.subjectdětics
dc.subjectpředškolnícs
dc.subjectvěkcs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectučitelkacs
dc.subjectsymptomcs
dc.subjectpostojcs
dc.subjectfaktorcs
dc.subjectfobiecs
dc.subjectúzkostcs
dc.subjectsomatické obtížecs
dc.subjectmateršká školacs
dc.subjectzátěžcs
dc.subjectemocecs
dc.titleNeurotičnost u dětí z mateřských školcs
dc.title.alternativeNeurotic children from nursery schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main aim of my bachelor thesis was to provide a deeper view into the attitudes of preschool teachers towards children with neurotic symptoms.The first is theoritical description of the history of neurotic disorders and also description of some of particular types. The second part is based on questionnaire of my own construction, where I tried to find out how teachers from nursery schools usually solve problematic situations with neurotic children. The most important thing for me was to make teachers of preschoolers think about their behaviour towards neurotic children, maybe decrease some inappropriate attitudes and thanks to it decrease one of the neurotising factor of the preschool children.en
dc.subject.translatedneuroticismen
dc.subject.translatedneurotic disorderen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedsymptomen
dc.subject.translatedattitudeen
dc.subject.translatedfactoren
dc.subject.translatedphobiaen
dc.subject.translatedanxietyen
dc.subject.translatedsomaticen
dc.subject.translateddifficultyen
dc.subject.translatednursery schoolen
dc.subject.translatedburdenen
dc.subject.translatedemotionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Neuroticnost u deti z MS.pdfPlný text práce2,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolikova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce711,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolikova_oponent.pdfPosudek oponenta práce518,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolikova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce204,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41340

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.