Název: | Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy |
Další názvy: | Possibilities of interdisciplinary interconnection of artistic, dramatic and personal and social education |
Autoři: | Kaňovská, Magda |
Vedoucí práce/školitel: | Komzáková Martina, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Mašek Jan, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/41682 |
Klíčová slova: | artefiletika;výtvarná výchova;dramatická výchova;projektová výuka;osobnostní a sociální výchova;performance;happening;primární prevence;umělecké dílo;rolová hra;sebepoznávání |
Klíčová slova v dalším jazyce: | artefiletics;art education;drama education;project teaching;personality and social education;performance;happening;primary prevention;art work;role play;self-knowledge |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá tématem možnosti vzájemného propojováním předmětů. Předmětem zkoumání bylo propojení oborů, které studuji - výtvarné výchovy s dramatickou výchovou, a využití tohoto propojení s přesahem do osobnostní a sociální výchovy s možností využití nabitých vědomostí a dovedností v praxi a jejich možným přínosem do každodenního života účastníků projektu. Projekt byl vyučován v rámci mimoškolního vzdělávání jako tematické bloky výtvarně-dramatického kroužku určeného pro děti od 4. do 7. třídy. Při projektu jsem vycházela z teorie v oblastí artefiletiky, osobnostní a sociální výchovy, výtvarné výchovy, dramatické výchovy a projektového vyučování. Práce je členěna na část teoretickou a část praktickou. V rámci teoretické části je nastíněno pět výše zmíněných výchozích teoretických pilířů projektu. V části praktické je poté rozebrána stavba projektu a jeho průběh. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis deals with the topic of mutual interconnection of subjects. The subject of the research was the interconnection of the fields my study - educational and drama education and its use with the overlap of personality and social education, possibilities and skills in practice and their possible use in the everyday life of the project participants. The project was taught in extracurricular education as thematic blocks of art and drama clubs for children from 4th to 7th grade. In my search, I look at the field of artefiletics, personal and social education, art education, drama education and project teaching. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part outlines five of the above-mentioned initial theoretical pillars of the project. In the practical part is then analyzed the project and its course. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bakalarska_prace_Kanovska.pdf | Plný text práce | 43,4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
scan_prubeh obhajoby_Kanovska Magda.pdf | Průběh obhajoby práce | 253,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kanovska_posudek_V_Komzakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,23 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kanovska_posudek_V_Masek.pdf | Posudek oponenta práce | 814,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41682
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.