Název: Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Další názvy: Possibilities of interdisciplinary interconnection of artistic, dramatic and personal and social education
Autoři: Kaňovská, Magda
Vedoucí práce/školitel: Komzáková Martina, PhDr. Ph.D.
Oponent: Mašek Jan, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41682
Klíčová slova: artefiletika;výtvarná výchova;dramatická výchova;projektová výuka;osobnostní a sociální výchova;performance;happening;primární prevence;umělecké dílo;rolová hra;sebepoznávání
Klíčová slova v dalším jazyce: artefiletics;art education;drama education;project teaching;personality and social education;performance;happening;primary prevention;art work;role play;self-knowledge
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem možnosti vzájemného propojováním předmětů. Předmětem zkoumání bylo propojení oborů, které studuji - výtvarné výchovy s dramatickou výchovou, a využití tohoto propojení s přesahem do osobnostní a sociální výchovy s možností využití nabitých vědomostí a dovedností v praxi a jejich možným přínosem do každodenního života účastníků projektu. Projekt byl vyučován v rámci mimoškolního vzdělávání jako tematické bloky výtvarně-dramatického kroužku určeného pro děti od 4. do 7. třídy. Při projektu jsem vycházela z teorie v oblastí artefiletiky, osobnostní a sociální výchovy, výtvarné výchovy, dramatické výchovy a projektového vyučování. Práce je členěna na část teoretickou a část praktickou. V rámci teoretické části je nastíněno pět výše zmíněných výchozích teoretických pilířů projektu. V části praktické je poté rozebrána stavba projektu a jeho průběh.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the topic of mutual interconnection of subjects. The subject of the research was the interconnection of the fields my study - educational and drama education and its use with the overlap of personality and social education, possibilities and skills in practice and their possible use in the everyday life of the project participants. The project was taught in extracurricular education as thematic blocks of art and drama clubs for children from 4th to 7th grade. In my search, I look at the field of artefiletics, personal and social education, art education, drama education and project teaching. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part outlines five of the above-mentioned initial theoretical pillars of the project. In the practical part is then analyzed the project and its course.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska_prace_Kanovska.pdfPlný text práce43,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
scan_prubeh obhajoby_Kanovska Magda.pdfPrůběh obhajoby práce253,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kanovska_posudek_V_Komzakova.pdfPosudek vedoucího práce1,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kanovska_posudek_V_Masek.pdfPosudek oponenta práce814,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41682

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.