Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Váša Libor, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | König, Alex | |
dc.contributor.referee | Vaněček Petr, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-6-16 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:39:00Z | - |
dc.date.available | 2019-10-7 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:39:00Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-5-7 | |
dc.identifier | 82936 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41798 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením animace paže, která bude dále využívána v aplikaci pro rehabilitaci pacientů s roztroušenou sklerózou mozkomíšní. Cílem bylo vytvoření Unity aplikace, která by umožňovala generování animací, které co nejvíce odpovídají naměřeným datům (pozice a orientace HTC Vive trackerů) a působí co nejrealističtějším dojmem. Výsledky byly vytvořeny s využitím riggingu a algoritmu gradientního sestupu. Dále bylo umožněno manuální doplnění animace dlaně s využitím aplikace Blender. | cs |
dc.format | 44 s. (66 205 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82936 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | počítačová grafika | cs |
dc.subject | animace | cs |
dc.subject | 3d model | cs |
dc.subject | rigging | cs |
dc.subject | gradientní sestup | cs |
dc.subject | inverzní kinematika | cs |
dc.subject | roztroušená skleróza moskomíšní | cs |
dc.subject | unity | cs |
dc.subject | blender | cs |
dc.title | 3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě | cs |
dc.title.alternative | 3D animation of arm based on measured data for purposes of rehabilitation in virtual reality | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on the creation of arm animations, that will further be used in an application for the rehabilitation of patients with cerebrospinal multiple sclerosis. The goal was to create an Unity application that will generate animations that correspond to measured data (positions and orientations of HTC Vive trackers) and are realistic. The results were achieved using rigging and the algorithm of gradient descent. Furthermore it is possible to manually add animation of the hand using the application Blender. | en |
dc.subject.translated | computer graphics | en |
dc.subject.translated | animation | en |
dc.subject.translated | 3d model | en |
dc.subject.translated | rigging | en |
dc.subject.translated | gradient descent | en |
dc.subject.translated | inverse kinematics | en |
dc.subject.translated | cerebrospinal multiple sclerosis | en |
dc.subject.translated | unity | en |
dc.subject.translated | blender | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
3D_animace_paze_podle_namerenych_dat_pro_ucely_rehabilitace_ve_virtualni_realite.pdf | Plný text práce | 5,35 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A17B0345P_Hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 187,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A17B0345P_Posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 538,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A17B0345P_Obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 59,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41798
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.