Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVáša Libor, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKönig, Alex
dc.contributor.refereeVaněček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:39:00Z-
dc.date.available2019-10-7
dc.date.available2020-11-10T00:39:00Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-7
dc.identifier82936
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41798
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vytvářením animace paže, která bude dále využívána v aplikaci pro rehabilitaci pacientů s roztroušenou sklerózou mozkomíšní. Cílem bylo vytvoření Unity aplikace, která by umožňovala generování animací, které co nejvíce odpovídají naměřeným datům (pozice a orientace HTC Vive trackerů) a působí co nejrealističtějším dojmem. Výsledky byly vytvořeny s využitím riggingu a algoritmu gradientního sestupu. Dále bylo umožněno manuální doplnění animace dlaně s využitím aplikace Blender.cs
dc.format44 s. (66 205 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82936-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpočítačová grafikacs
dc.subjectanimacecs
dc.subject3d modelcs
dc.subjectriggingcs
dc.subjectgradientní sestupcs
dc.subjectinverzní kinematikacs
dc.subjectroztroušená skleróza moskomíšnícs
dc.subjectunitycs
dc.subjectblendercs
dc.title3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitěcs
dc.title.alternative3D animation of arm based on measured data for purposes of rehabilitation in virtual realityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the creation of arm animations, that will further be used in an application for the rehabilitation of patients with cerebrospinal multiple sclerosis. The goal was to create an Unity application that will generate animations that correspond to measured data (positions and orientations of HTC Vive trackers) and are realistic. The results were achieved using rigging and the algorithm of gradient descent. Furthermore it is possible to manually add animation of the hand using the application Blender.en
dc.subject.translatedcomputer graphicsen
dc.subject.translatedanimationen
dc.subject.translated3d modelen
dc.subject.translatedriggingen
dc.subject.translatedgradient descenten
dc.subject.translatedinverse kinematicsen
dc.subject.translatedcerebrospinal multiple sclerosisen
dc.subject.translatedunityen
dc.subject.translatedblenderen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
3D_animace_paze_podle_namerenych_dat_pro_ucely_rehabilitace_ve_virtualni_realite.pdfPlný text práce5,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0345P_Hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce187,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0345P_Posudek.pdfPosudek oponenta práce538,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0345P_Obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce59,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41798

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.