Název: Strojové učení v cloudovém prostředí Azure
Další názvy: Azure Machine Learning
Autoři: Osovschi, Irina
Vedoucí práce/školitel: Bíkl Martin, Ing.
Oponent: Mouček Roman, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41822
Klíčová slova: strojové učení;styly učení;microsoft azure;plánování kapacit;modely
Klíčová slova v dalším jazyce: machine learning;styles of learning;microsoft azure;capacity planning;models
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je seznámit se s relativně novým oborem moderního světa, strojovým učením. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou analyzovány hlavní přístupy strojového učení a koncept nástrojů Microsoft Azure. Praktická část obsahuje experimentální sestavení pomocí nástrojů Azure. Skládá se ze dvou modelů, z nichž každý hraje důležitou roli při řešení problému efektivního plánování kapacit zaměstnanců.
Abstrakt v dalším jazyce: The purpose of this bachelor's thesis is to get familiar with a relatively new field of the modern world, machine learning. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, both the main machine learning approaches and the concept of Microsoft Azure tools are analyzed. The practical part contains an experiment built with the help of Azure tools. It consists of two models, each playing an important role in solving the problem of effective capacity planning of employees.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Thesis.pdfPlný text práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0591P_Hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce27,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0591P_Posudek.pdfPosudek oponenta práce427,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh_Osovschi.pdfPrůběh obhajoby práce245,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41822

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.