Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVogel Petr, Doc. M.A.
dc.contributor.authorKopecká, Soňa
dc.contributor.refereePouzar Martin Jošt
dc.date.accepted2020-8-25
dc.date.accessioned2020-11-17T00:30:12Z-
dc.date.available2019-9-30
dc.date.available2020-11-17T00:30:12Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-31
dc.identifier83347
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42035
dc.description.abstractStejně jako je lidské oko zvané branou do duše člověka, je pro mne okno též jakousi pomyslnou branou do duše budovy. Má duše prochází hlubokým emocionálním kolapsem ze soustavného týrání a postupné devastace. Utápím se v depresích, úzkostech a slastné světlo na konci tunelu zatím v nedohlednu. V zubožených ruinách vidím zhmotněné kopie své duše. Chvácena destrukcí chci zobrazit, jak se na letmý prvý pohled může zdát, že nanejvýš pečlivé a kultivované řemeslné provedení je na vymření, jak z dokonalého, propracovaného tvarosloví působením vlivů vnějších vznikne troska. Jak krásná, pečlivá a kultivovaná může být destrukce. Pojala jsem tuto práci jako možnost osobní terapie. Plně si uvědomuji, že každý z nás ve svém životě prochází jistým bojem a všichni máme bolesti, kterým čelíme. Má práce reaguje na přirozené stárnutí a rozpad, jímž si všichni procházíme. Začíná zrodem a blíží se konci. Ukazuje, že i ve tmě je stále vůle žít.cs
dc.format33 s. (17 882 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpečlivostcs
dc.subjectkultivovanostcs
dc.subjectdušecs
dc.subjectrozpadcs
dc.subjectstářícs
dc.subjectarchitekturacs
dc.subjectoknocs
dc.subjectbrožcs
dc.titleZDÁ SE, ŽE NANEJVÝŠ PEČLIVÉ A KULTIVOVANÉ ŘEMESLNÉ PROVEDENÍ JE NA VYMŘENÍ / L. SUTNARcs
dc.title.alternativeIt seems, that the most careful and cultivated craftmanship is dying out./L. SUTNARen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBcA.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programDesigncs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedJust as the same as human eye is called the gateway to the soul of human, I think the window is a kind of imaginary gateway to the soul of the building. My soul is going through deep emotional collapse, caused by constant abuse and gradual devastation. I am still waiting for delightful light in the end of the tunnel, but it is still not coming. I see materialized copies of my soul in the impoverished ruins. I am overwhelmed by destructions, I want to show how, at first glance, the most meticulous and the most sophisticated craftsmanship may seem to be extinct, how from a perfect, elaborate morphology could the influence of the outside make a wreck. How beautiful, meticulous, and cultivated could be the destruction. I took this work as a possibility of personal therapy. I am fully aware that each of us is going through a struggle in our lives and we all have the pain we face. My work responds to the natural aging and decay that each of us are going through. It begins with birth and it is nearing to the end. It shows, that even in the dark there is still the will to want to live.en
dc.subject.translatedcareen
dc.subject.translatedsophisticationen
dc.subject.translatedsoulen
dc.subject.translateddecayen
dc.subject.translatedold ageen
dc.subject.translatedarchitectureen
dc.subject.translatedwindowen
dc.subject.translatedbroochen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KDE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Kopecka_Sona.pdfPlný text práce10,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KopeckaS_v.pdfPosudek vedoucího práce212,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KopeckaS_o.docPosudek oponenta práce54,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
KopeckaS.pdfPrůběh obhajoby práce312,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42035

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.