Název: | Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ hudební obor |
Citace zdrojového dokumentu: | Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ hudební obor. 1. vyd.Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020. 1067 s. ISBN 978-80-261-0916-7. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni, Gymnázium a Hudební škola hl.m. Praha, ZUŠ, Portedo o.p.s. |
Typ dokumentu: | monografie book |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/42161 |
Klíčová slova: | didaktika;vzdělávání;žáci se speciálními potřebami;hudební obor |
Klíčová slova v dalším jazyce: | didactics;education;pupils with special needs;music |
Abstrakt: | Podněty k didaktikám pro práci s žáky se SVP v uměleckém vzdělávání ‒ hudební obor jsou jedním z hlavních výstupů projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti. Podněty k didaktikám pro hudební obor jsou součástí třídílného souboru didaktických materiálů, který obsahuje texty pro hudební a výtvarný obor a třetí díl s doplňujícími texty. První část určená učitelům hudebního oboru obsahuje texty k výuce hudební nauky, žáků se zrakovým postižením, improvizace, skladby, hry na dechové dvojplátkové nástroje (hoboj a fagot), žesťové nástroje (trubka, lesní roh, pozoun), kytaru, cembalo a bicí nástroje. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni Creative Commons BY-SA |
Vyskytuje se v kolekcích: | Monografie / Monographs |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
4.2_ho_web.pdf | Plný text | 36,27 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42161
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.