Název: Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ hudební obor
Citace zdrojového dokumentu: Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ hudební obor. 1. vyd.Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020. 1067 s. ISBN 978-80-261-0916-7.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Gymnázium a Hudební škola hl.m. Praha, ZUŠ, Portedo o.p.s.
Typ dokumentu: monografie
book
URI: http://hdl.handle.net/11025/42161
Klíčová slova: didaktika;vzdělávání;žáci se speciálními potřebami;hudební obor
Klíčová slova v dalším jazyce: didactics;education;pupils with special needs;music
Abstrakt: Podněty k didaktikám pro práci s žáky se SVP v uměleckém vzdělávání ‒ hudební obor jsou jedním z hlavních výstupů projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti. Podněty k didaktikám pro hudební obor jsou součástí třídílného souboru didaktických materiálů, který obsahuje texty pro hudební a výtvarný obor a třetí díl s doplňujícími texty. První část určená učitelům hudebního oboru obsahuje texty k výuce hudební nauky, žáků se zrakovým postižením, improvizace, skladby, hry na dechové dvojplátkové nástroje (hoboj a fagot), žesťové nástroje (trubka, lesní roh, pozoun), kytaru, cembalo a bicí nástroje.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Creative Commons BY-SA
Vyskytuje se v kolekcích:Monografie / Monographs

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
4.2_ho_web.pdfPlný text36,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42161

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.