Title: | Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ hudební obor |
Citation: | Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ hudební obor. 1. vyd.Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020. 1067 s. ISBN 978-80-261-0916-7. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni, Gymnázium a Hudební škola hl.m. Praha, ZUŠ, Portedo o.p.s. |
Document type: | monografie book |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/42161 |
Keywords: | didaktika;vzdělávání;žáci se speciálními potřebami;hudební obor |
Keywords in different language: | didactics;education;pupils with special needs;music |
Abstract: | Podněty k didaktikám pro práci s žáky se SVP v uměleckém vzdělávání ‒ hudební obor jsou jedním z hlavních výstupů projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti. Podněty k didaktikám pro hudební obor jsou součástí třídílného souboru didaktických materiálů, který obsahuje texty pro hudební a výtvarný obor a třetí díl s doplňujícími texty. První část určená učitelům hudebního oboru obsahuje texty k výuce hudební nauky, žáků se zrakovým postižením, improvizace, skladby, hry na dechové dvojplátkové nástroje (hoboj a fagot), žesťové nástroje (trubka, lesní roh, pozoun), kytaru, cembalo a bicí nástroje. |
Rights: | © Západočeská univerzita v Plzni Creative Commons BY-SA |
Appears in Collections: | Monografie / Monographs |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4.2_ho_web.pdf | Plný text | 36,27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/42161
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.