Název: | K jádru učitelské práce: o didaktickém přístupu učitelů k učebním úlohám v době koronakrize (průzkum mezi plzeňskými učiteli) |
Další názvy: | To the core of teacher work: on teachers' didactic approach to learning tasks in times of corona crisis (Pilsen teacher survey) |
Autoři: | Duffek, Václav Kohout, Jiří Kuberská, Markéta Masopust, Pavel Motlíková, Iva Slavík, Jan Stacke, Václav |
Citace zdrojového dokumentu: | DUFFEK, V. KOHOUT, J. KUBERSKÁ, M. MASOPUST, P. MOTLÍKOVÁ, I. SLAVÍK, J. STACKE, V.K jádru učitelské práce: o didaktickém přístupu učitelů k učebním úlohám v době koronakrize (průzkum mezi plzeňskými učiteli). Pedagogická orientace, 2020, roč. 30, č. 2, s. 184-191. ISSN 1211-4669. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Česká pedagogická společnost |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/42962 |
ISSN: | 1211-4669 |
Klíčová slova: | učební úloha;koronakrize |
Klíčová slova v dalším jazyce: | learning task;corona crisis |
Abstrakt: | Tento příspěvek si klade za cíl shrnout základní poznatky o přístupu učitelů k přípravě a realizaci učebních úloh na začátku pandemie spojené s onemocněním COVID 19. Zaměřili jsme se na způsoby zadávání, realizace a hodnocení učebních úloh učitelé uplatňují během distančního způsobu výuky v různých oborech. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The summary of the teacher’s basic approaches to the preparation and realization of learning tasks at the coronacrisis beginning is the main aim of this text. We are focusing on the way of the task’s assignments and on the teacher’s evaluation of pupil’s work across three different subjects. |
Práva: | © Česká pedagogická společnost |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) Články / Articles (KNJ) Články / Articles (KVK) Články / Articles (CBG) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
14138-29267-1-SM.pdf | 248,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42962
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.