Title: | Pilot verification of the new curriculum of the subject technology at primary schools |
Other Titles: | Pilotní ověřování nového kurikula předmětu technika na základních školách |
Authors: | Dorušková, Michaela |
Citation: | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2020: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 25.5. 2021 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2021, s. 16. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | conferenceObject konferenční příspěvek |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/43227 |
ISBN: | 978-80-261-0858-0 |
Keywords: | didaktika;technické vzdělávání;historie technických předmětů;technika;náměty do výuky technických předmětů;hodnocení výrobků |
Keywords in different language: | didactics;technical education;history of technical subjects;technology;topics from technology lessons;product evaluation |
Abstract: | Diplomová práce se zabývá analýzou minulého, současného a budoucího technického vzdělávání na základních školách. První kapitola je zaměřena na didaktiku techniky, kde je stručně popsána historie pracovních činností a současná charakteristika RVP ZV. Druhá kapitola se zaměřuje na implementaci nového vzdělávacího obsahu Člověk a technika s předmětem Technika. Zároveň jsou popsány náměty do hodin Techniky, které by se mohly hodit vyučujícím. Třetí kapitola se zaměřuje na hodnocení výrobků v rámci pokusného ověřování, které vyráběli žáci základních škol Plzeňského a Karlovarského kraje. |
Rights: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Appears in Collections: | Olympiáda techniky Plzeň 2021 Olympiáda techniky Plzeň 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tiraz atd.pdf | Plný text | 757,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
ot2021-abstracts-16.pdf | Plný text | 288,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/43227
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.