Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStacke Václav, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorSoučková, Sabina
dc.date.accepted2021-6-17
dc.date.accessioned2021-06-25T12:30:01Z-
dc.date.available2020-6-2
dc.date.available2021-06-25T12:30:01Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-21
dc.identifier85388
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43692
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením tematického celku Jižní Amerika ve vybraných učebnicích zeměpisu pro střední školy. Tematický celek je porovnáván celkem ve třech učebnicích na základě obtížnosti textu, didaktické vybavenosti a kognitivní náročnosti úloh dle Bloomovy taxonomie. Zvolená metodika je v práci detailně popsána a vysvětlena. Zjištěné výsledky jsou zasazeny do světového kontextu.cs
dc.format63 s., 6 s. Příloh (89 812 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85388-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjižní amerikacs
dc.subjectučebnice zeměpisucs
dc.subjectanalýza učebniccs
dc.subjecthodnocení učebniccs
dc.subjectobtížnost textucs
dc.subjectdidaktická vybavenostcs
dc.subjectkognitivní náročnostcs
dc.subjectbloomova taxonomiecs
dc.titleAnalýza a hodnocení tématického celku Jižní Amerika ve vybraných učebnicích zeměpisucs
dc.title.alternativeThe South America thematic unit: analysis and evalution based on a selection of geography textbooksen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the analysis and evaluation of the South America thematic unit in a selection of Geography textbooks for secondary schools. The thematic unit is assessed in a total of three textbooks: the main criteria being its difficulty, didactic value, and level of cognitive difficulty of tasks according to Bloom's taxonomy. The chosen methodology is described and explained in detail. The results are set into worldwide context.en
dc.subject.translatedsouth americaen
dc.subject.translatedgeography textbooken
dc.subject.translatedtextbook analysisen
dc.subject.translatedtextbook evaluationen
dc.subject.translatedtext difficultyen
dc.subject.translateddidactic valueen
dc.subject.translatedcognitive difficultyen
dc.subject.translatedbloom's taxonomyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Sabina_Souckova.pdfPlný text práce5,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Souckova_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce575,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Souckova_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce963,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Souckova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce136,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43692

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.