Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Stacke Václav, RNDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Součková, Sabina | |
dc.date.accepted | 2021-6-17 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:30:01Z | - |
dc.date.available | 2020-6-2 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:30:01Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-21 | |
dc.identifier | 85388 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/43692 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením tematického celku Jižní Amerika ve vybraných učebnicích zeměpisu pro střední školy. Tematický celek je porovnáván celkem ve třech učebnicích na základě obtížnosti textu, didaktické vybavenosti a kognitivní náročnosti úloh dle Bloomovy taxonomie. Zvolená metodika je v práci detailně popsána a vysvětlena. Zjištěné výsledky jsou zasazeny do světového kontextu. | cs |
dc.format | 63 s., 6 s. Příloh (89 812 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85388 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | jižní amerika | cs |
dc.subject | učebnice zeměpisu | cs |
dc.subject | analýza učebnic | cs |
dc.subject | hodnocení učebnic | cs |
dc.subject | obtížnost textu | cs |
dc.subject | didaktická vybavenost | cs |
dc.subject | kognitivní náročnost | cs |
dc.subject | bloomova taxonomie | cs |
dc.title | Analýza a hodnocení tématického celku Jižní Amerika ve vybraných učebnicích zeměpisu | cs |
dc.title.alternative | The South America thematic unit: analysis and evalution based on a selection of geography textbooks | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with the analysis and evaluation of the South America thematic unit in a selection of Geography textbooks for secondary schools. The thematic unit is assessed in a total of three textbooks: the main criteria being its difficulty, didactic value, and level of cognitive difficulty of tasks according to Bloom's taxonomy. The chosen methodology is described and explained in detail. The results are set into worldwide context. | en |
dc.subject.translated | south america | en |
dc.subject.translated | geography textbook | en |
dc.subject.translated | textbook analysis | en |
dc.subject.translated | textbook evaluation | en |
dc.subject.translated | text difficulty | en |
dc.subject.translated | didactic value | en |
dc.subject.translated | cognitive difficulty | en |
dc.subject.translated | bloom's taxonomy | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska_prace_Sabina_Souckova.pdf | Plný text práce | 5,77 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Souckova_posudek_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 575,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Souckova_posudek_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 963,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Souckova_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 136,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43692
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.