Název: Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Další názvy: Business plan for the market launch of new product/service
Autoři: Karásková, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Taušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Machová Kristýna, Ing.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/43768
Klíčová slova: plný podnikatelský plán;karko paper s.r.o.;hygiena rukou;bezdotykový dávkovač dezinfekce;kennedy
Klíčová slova v dalším jazyce: full business plan;karko paper s.r.o.;hand hygiene;non-touch disinfection dispenser;kennedy
Abstrakt: Cílem předkládané bakalářské práce bylo sestavit podnikatelský plán v podniku KARKO PAPER s.r.o. pro zavedení nového produktu na trh. Teoretická část práce obsahuje poznatky a pojmy související s podnikatelským plánem, jako je například podnik, podnikání, podnikatel či popis podnikatelského plánu. Dále je v práci kapitola představující podnik KARKO PAPER s.r.o., pro který byl podnikatelský plán sestaven. Na základě teoretických poznatků byl vytvořen plný podnikatelský plán, který se zaměřuje na zavedení nového bezdotykového dávkovače dezinfekce na český trh. Podnikatelský plán zahrnuje především podnikatelskou příležitost, definici okolí podniku, analýzu zákazníků a konkurence, marketingový mix a finanční plán. Závěrem bakalářské práce bylo posouzení proveditelnosti zpracovaného podnikatelského plánu a doporučení možného rozvoje produktu.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this thesis is to create a business plan in the company KARKO PAPER to launch of new product on the market. The theoretical part of the thesis contains main terms related to the business plan development, such as: enterprise, business, entrepreneur or a description of the business plan. Next chapter presents some basic information about the company KARKO PAPER for which the business plan is developed. Based on theoretical knowledge, a full business plan is created. This plan focused on the launch of a new non-contact disinfection dispenser on the Czech market. The business plan mainly includes a business opportunity, definition of the company's surroundings, the analysis of customers and competitors, the marketing mix and the financial plan. Finally, the feasibility of the business plan and recommendations are summarized for further product expansion.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Lucie Karaskova - kvalifikacni prace.pdfPlný text práce2,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
karaskova_lucie_v-1.pdfPosudek vedoucího práce125,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lucie_Karaskova_BP_oponent.pdfPosudek oponenta práce220,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Karaskova - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce108,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43768

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.