Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorElhota, Michal
dc.contributor.refereeČížek Petr, Ing. Ph.D., MA
dc.date.accepted2021-6-10
dc.date.accessioned2021-06-25T12:30:31Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2021-06-25T12:30:31Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier85741
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43770
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr" analyzuje vybrané crowdfundingové kampaně, jejichž autory jsou osobnosti podnikající prostřednictvím video platformy YouTube. V úvodní části práce jsou charakterizovány pojmy související s problematikou crowdfundingu. Následující kapitoly detailně popisují princip tvorby typické crowdfundingové kampaně na bázi odměn, definici označení "YouTuber" a obor činností spojené s touto profesí. V praktické části probíhá srovnání českých i světových crowdfundingových platforem a následná analýza vybraných crowdfundingových projektů z řad tvůrců na YouTube. Pozorované skutečnosti ohledně úspěchů či selhání těchto kampaní jsou shrnuty v závěru práce v podobě doporučení ke zlepšení přípravné fáze crowdfundingové kampaně za účelem minimalizace rizika neúspěšnosti.cs
dc.format71 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85741-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcrowdfundingcs
dc.subjectautor projektucs
dc.subjectcrowdfundingová platformacs
dc.subjectcrowdfundingová kampaňcs
dc.subjectinvestorcs
dc.subjectyoutubecs
dc.subjectyoutubercs
dc.titleCrowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměrcs
dc.title.alternativeCrowdfunding and its usage for a specific purposeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis on "Crowdfunding and its use for a specific purpose" analyses selected crowdfunding campaigns by personalities doing business through the YouTube video platform. In the introductory part of the thesis are characterized concepts related to crowdfunding issues. The following chapters describe in detail the principle of creating a typical reward-based crowdfunding campaign, the definition of the designation "YouTuber" and the field of activities associated with this profession. The practical part focuses on a comparison of Czech and global crowdfunding platforms and on subsequent analysis of selected crowdfunding projects by creators on YouTube. The observed facts about the successes or failures of these campaigns are summarised in the conclusion of the work in the form of recommendations to improve the preparatory phase of the crowdfunding campaign in order to minimise the risk of failure.en
dc.subject.translatedcrowdfundingen
dc.subject.translatedproject authoren
dc.subject.translatedcrowdfunding platformen
dc.subject.translatedcrowdfunding campaignen
dc.subject.translatedinvestoren
dc.subject.translatedyoutubeen
dc.subject.translatedyoutuberen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Elhota.pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
elhota_michal_v.pdfPosudek vedoucího práce128,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Elhota_Michal_o.pdfPosudek oponenta práce223,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Elhota - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce65,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43770

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.