Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVolfová, Veronika
dc.contributor.refereeSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-21
dc.date.accessioned2021-06-25T12:30:39Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2021-06-25T12:30:39Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier86140
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43825
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je vypracována na téma "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku". Cílem bakalářské práce je provedení analýzy současného stavu CRM společnosti ČSOB a následně navrhnout opatření pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří hlavních kapitol, které jsou vypracovány na základě odborné literatury. Praktická část se skládá ze čtyř hlavních kapitol, které jsou zpracovány na základě veřejně dostupných informací o společnosti, firemních materiálů a díky informacím získaným prostřednictvím rozhovoru s manažerem jedné z poboček banky. V první kapitole je představena společnost ČSOB, následující kapitola se věnuje analýze současného stavu CRM, třetí kapitola obsahuje provedenou SWOT analýzu a poslední kapitola je věnována navrhovaným opatřením pro zlepšení fungování CRM.cs
dc.format58 s. (13 410 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86140-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcrmcs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkemcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management and its Importance for Strengthening Competitiveness of the Companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is elaborated on the topic "Customer relationship management and its importance for strengthening the competitiveness of the company". The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of CRM of CSOB and then propose precautions to improve it. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and practical part. The theoretical part is divided into three main chapters, which are developed on the basis of professional literature. The practical part consists of four main chapters, which are processed on the basis of publicly available information about the company, company materials and information gained by an interview with the manager of one of the bank's branches. The first chapter introduces CSOB, the next chapter deals with the analysis of the current state of CRM, the third chapter contains a SWOT analysis and the last chapter is devoted to the proposed precautions to improve the functioning of CRM.en
dc.subject.translatedcrmen
dc.subject.translatedcustomer relationship managementen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedcomptetitionen
dc.subject.translatedcompetitivenessen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Veronika Volfova.pdfPlný text práce991,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volfova Veronika o.pdfPosudek oponenta práce126,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volfova_Veronika_v.pdf (Pavlak)-3.pdfPosudek vedoucího práce127,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volfova Veronika - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce42,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43825

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.