Title: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Other Titles: Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening Competitiveness of the Company
Authors: Volfová, Veronika
Advisor: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Referee: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/43825
Keywords: crm;řízení vztahů se zákazníkem;zákazník;konkurence;konkurenceschopnost
Keywords in different language: crm;customer relationship management;customer;comptetition;competitiveness
Abstract: Předložená bakalářská práce je vypracována na téma "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku". Cílem bakalářské práce je provedení analýzy současného stavu CRM společnosti ČSOB a následně navrhnout opatření pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří hlavních kapitol, které jsou vypracovány na základě odborné literatury. Praktická část se skládá ze čtyř hlavních kapitol, které jsou zpracovány na základě veřejně dostupných informací o společnosti, firemních materiálů a díky informacím získaným prostřednictvím rozhovoru s manažerem jedné z poboček banky. V první kapitole je představena společnost ČSOB, následující kapitola se věnuje analýze současného stavu CRM, třetí kapitola obsahuje provedenou SWOT analýzu a poslední kapitola je věnována navrhovaným opatřením pro zlepšení fungování CRM.
Abstract in different language: The presented bachelor thesis is elaborated on the topic "Customer relationship management and its importance for strengthening the competitiveness of the company". The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of CRM of CSOB and then propose precautions to improve it. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and practical part. The theoretical part is divided into three main chapters, which are developed on the basis of professional literature. The practical part consists of four main chapters, which are processed on the basis of publicly available information about the company, company materials and information gained by an interview with the manager of one of the bank's branches. The first chapter introduces CSOB, the next chapter deals with the analysis of the current state of CRM, the third chapter contains a SWOT analysis and the last chapter is devoted to the proposed precautions to improve the functioning of CRM.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - Veronika Volfova.pdfPlný text práce991,91 kBAdobe PDFView/Open
Volfova Veronika o.pdfPosudek oponenta práce126,88 kBAdobe PDFView/Open
Volfova_Veronika_v.pdf (Pavlak)-3.pdfPosudek vedoucího práce127,14 kBAdobe PDFView/Open
Volfova Veronika - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce42,9 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/43825

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.