Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKoželuhová Eva, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠujancová, Michaela
dc.contributor.refereeGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:03Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-06-25T12:31:03Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier84445
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43869
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o budování mezigeneračních vztahů pomocí literatury pro děti. Jejím cílem bylo zjistit, jak lze s využitím knihy předat dětem předškolního věku téma stáří. Výsledky byly stanoveny zejména na základě realizace integrovaného bloku v mateřské škole, jehož hlavní část tvořila práce s příběhem. Bylo odpovězeno též na otázky ohledně dětského vnímání stáří i literárních hrdinů v seniorském věku a přínosů práce s dětskou knihou.cs
dc.format56 s., XIX s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=84445-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmezigenerační vztahycs
dc.subjectpráce s příběhemcs
dc.subjectliteratura pro dětics
dc.subjectbiblioterapiecs
dc.titleDěti a stáří. Využití dětské literatury k budování mezigeneračních vztahůcs
dc.title.alternativeChildren and old age. Using children's literature for building intergenerational relationshipsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis discusses building intergenerational relationships with the help of children's literature. It aims to discover how the topic of old age can be passed on to preschool children. The results are based mainly on the realization of the thematic unit in a preschool whose main part was working with a story. This thesis also answers questions about children's perception of old age and elderly fictional characters and about the benefits of using books when working with children.en
dc.subject.translatedintergenerational relationshipsen
dc.subject.translatedworking with a booken
dc.subject.translatedchildren's literatureen
dc.subject.translatedbibliotherapyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Michaela Sujancova.pdfPlný text práce3,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sujancova VP.pdfPosudek vedoucího práce116,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sujancova OP.pdfPosudek oponenta práce181,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sujancova O.pdfPrůběh obhajoby práce851,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Video_pro_cteci_babicku.rarVŠKP - příloha92,7 MBRARZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43869

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.