Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHonzíková Jarmila, Prof. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVacíková, Iveta
dc.contributor.refereeFadrhonc Jan, Mgr.
dc.date.accepted2021-6-17
dc.date.accessioned2021-06-25T12:34:17Z-
dc.date.available2019-12-6
dc.date.available2021-06-25T12:34:17Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-12
dc.identifier83644
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44367
dc.description.abstractDiplomová práce si klade za úkol seznámit pedagogy, studenty oboru učitelství i širší veřejnost s fungováním základních škol speciálních. Definuje žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a klasifikuje jednotlivá mentální postižení. Práce popisuje speciální potřeby, podpůrná opatření či postupy při vzdělávání žáků s mentálním postižením a žáků s poruchou autistického spektra na základní škole speciální. Věnuje se vyučovacímu předmětu Pracovní činnosti a prezentuje realizované náměty, do kterých byli žáci zapojeni. Ověřuje, zda je možné zprostředkovat poznávání vlastností různých materiálů pozorováním či pokusnickými činnostmi u žáků s těžkým mentálním postižením.cs
dc.format83 s. (104 949 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectporucha autistického spektracs
dc.subjectmentální postiženícs
dc.subjectzákladní škola speciálnícs
dc.subjectasistent pedagogacs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectpracovní činnostics
dc.subjectvýrobekcs
dc.subjectpřírodní materiálcs
dc.subjecttechnický materiálcs
dc.subjectpokusnické činnostics
dc.titleZapojení dítěte s PAS do pracovních činností na základní škole speciálnícs
dc.title.alternativeInvolvement of a child with ASD in working activities at a special elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis aims to acquaint teachers, students of teacher training programs and the broader public with the functioning of special primary schools. It characterises pupils with special educational needs and presents a classification of mental disabilities. The thesis describes special education needs, specific support measures and procedures in teaching pupils with mental disabilities and pupils with Autism Spectrum Disorders at special primary schools. It focuses on Crafts classes and presents implemented activities in which the pupils were involved. It examines whether it is possible to facilitate learning of properties of different materials by observation or by experimental activities executed by pupils with severe mental disabilities.en
dc.subject.translatedautism spectrum disordersen
dc.subject.translatedmental disabilitiesen
dc.subject.translatedspecial primary schoolen
dc.subject.translatedteaching assistanten
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedcrafts classesen
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatednatural materialen
dc.subject.translatedtechnical materialen
dc.subject.translatedexperimental activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Iveta Vacikova.pdfPlný text práce1,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce35,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce34,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vacikova - protol.pdfPrůběh obhajoby práce270,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44367

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.