Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMotlíková Iva, Mgr. et Mgr.
dc.contributor.authorTopinková, Klára
dc.contributor.refereeHöppnerová Věra, Prof. PhDr. DrSc.
dc.date.accepted2021-6-15
dc.date.accessioned2021-06-25T12:34:45Z-
dc.date.available2019-12-4
dc.date.available2021-06-25T12:34:45Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier83714
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44415
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou vybraných učebnic německého jazyka. Zaměřuje se na problematiku toho, jak je slovní zásoba kreativně zpracována v těchto učebnicích. Teoretická část popisuje základní termíny - slovní zásoba, kreativita, učebnice a analýza učebnic. V praktické části je analyzována kreativita zprostředkování slovní zásoby ve vybraných učebnicích německého jazyka. Analýza se zaměřuje na lexikální strategie, kontextové a vícekanálové učení, cvičení k aktivní/pasivní/potenciální slovní zásobě na a visuální a auditivní podporu. Cílem praktické části je pak porovnat výsledky mezi novějšími a staršími učebnicemi, mezi A1 a A2 učebnicemi a mezi jednotlivými vydavatelstvími.cs
dc.format109 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectněmecký jazykcs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectslovní zásobacs
dc.subjectkreativitacs
dc.titleZprostředkování kreativity ve vybraných učebnicích němčiny jako cizího jazyka s ohledem na slovní zásobucs
dc.title.alternativeAdvancement of creativity in selected DaF-textbooks in regards to mediation of vocabularyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with analysing selected textbooks of the German language. It focuses on the issue, how the vocabulary is creatively presented in the books. The theoretical part describes the main terms - vocabulary, creativity, textbooks, and textbook analysis. In the practical section, the creativity of vocabulary mediation in selected DaF-textbooks is analysed. The analysis focuses on lexical teaching strategies, context and multi-channel learning, exercises to active/passive/potential vocabulary, and visual and auditive support. The entire practical chapter aims to compare the outcomes between older and newer textbooks, between A1 and A2 books, and between particular publishing houses.en
dc.subject.translatedgerman languageen
dc.subject.translatedtextbooksen
dc.subject.translatedvocabularyen
dc.subject.translatedcreativityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Klara Topinkova - 2021.pdfPlný text práce8,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Topinkova_vp.pdfPosudek vedoucího práce729,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Topinkova_op.pdfPosudek oponenta práce892,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Topinkova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce290,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44415

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.