Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorReynaert Barbora, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKašpárková, Gabriela
dc.date.accepted2021-6-11
dc.date.accessioned2021-06-25T12:34:54Z-
dc.date.available2019-10-30
dc.date.available2021-06-25T12:34:54Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-27
dc.identifier83822
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44430
dc.description.abstractTato práce se zabývá inovativní metodou CLIL z pohledu implementace gramatiky v CLIL materiálech. Důraz je kladen na samotný aspekt gramatiky, ale také specifika studentů. Dále jsou představeny efektivní metody a strategie při výuce, společně s tématem motivace u studentů. Cílem bylo zodpovědět otázku jak je gramatika implementována v CLIL materiálech. V rámci výzkumu byl využit dotazník pro CLIL učitele a analýza vybraných CLIL materiálů.cs
dc.format82 s. (146 231 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=83822-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectclilcs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectclil materiálycs
dc.subjectstudentics
dc.subjectanalýza vybraných clil materiálůcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.titleCLIL - materiální rozvoj a využitícs
dc.title.alternativeCLIL - material development and useen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the CLIL approach and grammatical implementation in its materials. Not only grammar but also learners' specifics are emphasized. Further, effective teaching methods and strategies together with motivation are introduced. The paper aimed to answer the research question of how grammar has been presented in CLIL materials so far. Within the research, a questionnaire with the CLIL teacher and analysis of selected CLIL materials was used.en
dc.subject.translatedclilen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedclil materialsen
dc.subject.translatedlearnersen
dc.subject.translatedanalysis of selected clil materialsen
dc.subject.translatedquestionnaireen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
FINALNI VERZE diplomka GK.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_ved_Reyn_Kasparkova.pdfPosudek vedoucího práce872,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Kleck_Kasparkova.pdfPosudek oponenta práce588,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh_Kasparkova.pdfPrůběh obhajoby práce411,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44430

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.