Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Reynaert Barbora, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kašpárková, Gabriela | |
dc.date.accepted | 2021-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:34:54Z | - |
dc.date.available | 2019-10-30 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:34:54Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-27 | |
dc.identifier | 83822 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44430 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá inovativní metodou CLIL z pohledu implementace gramatiky v CLIL materiálech. Důraz je kladen na samotný aspekt gramatiky, ale také specifika studentů. Dále jsou představeny efektivní metody a strategie při výuce, společně s tématem motivace u studentů. Cílem bylo zodpovědět otázku jak je gramatika implementována v CLIL materiálech. V rámci výzkumu byl využit dotazník pro CLIL učitele a analýza vybraných CLIL materiálů. | cs |
dc.format | 82 s. (146 231 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=83822 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | clil | cs |
dc.subject | gramatika | cs |
dc.subject | clil materiály | cs |
dc.subject | studenti | cs |
dc.subject | analýza vybraných clil materiálů | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.title | CLIL - materiální rozvoj a využití | cs |
dc.title.alternative | CLIL - material development and use | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the CLIL approach and grammatical implementation in its materials. Not only grammar but also learners' specifics are emphasized. Further, effective teaching methods and strategies together with motivation are introduced. The paper aimed to answer the research question of how grammar has been presented in CLIL materials so far. Within the research, a questionnaire with the CLIL teacher and analysis of selected CLIL materials was used. | en |
dc.subject.translated | clil | en |
dc.subject.translated | grammar | en |
dc.subject.translated | clil materials | en |
dc.subject.translated | learners | en |
dc.subject.translated | analysis of selected clil materials | en |
dc.subject.translated | questionnaire | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
FINALNI VERZE diplomka GK.pdf | Plný text práce | 1,24 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pos_ved_Reyn_Kasparkova.pdf | Posudek vedoucího práce | 872,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pos_opon_Kleck_Kasparkova.pdf | Posudek oponenta práce | 588,64 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh_Kasparkova.pdf | Průběh obhajoby práce | 411,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44430
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.