Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBednaříková, Lucie
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2021-6-17
dc.date.accessioned2021-06-25T12:34:58Z-
dc.date.available2020-6-2
dc.date.available2021-06-25T12:34:58Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-21
dc.identifier84442
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44435
dc.description.abstractBakalářská práce nese název "Schopnost dětí řešit různé typy SUDOKU". Jejím cílem bylo zjistit, zda předškolní děti zvládají vyřešit různé typy SUDOKU, ať už jde o SUDOKU v rovině, či v prostoru. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, se věnuje orientaci v prostoru a v rovině, samotnému SUDOKU, a jak se dá magický čtverec využít v mateřské škole. Ve druhé metodologické části, nalezneme cíle experimentu, použité metody, podmínky experimentu, scénář experimentu, terminologii a zadání experimentu. Experimentální část obsahuje charakteristiku mateřské školy, ve které byl prováděn experiment a charakteristiku jednotlivých tříd a dětí, které se účastnily experimentu, scénář experimentu, jeho průběh a vyhodnocení.cs
dc.format49 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsudokucs
dc.subjectpředmatematický rozvojcs
dc.subjectlogické myšlenícs
dc.subjectorientace v roviněcs
dc.subjectorientace v prostorucs
dc.titleSchopnost dětí řešit různé typy Sudokucs
dc.title.alternativeThe ability of children to solve different types of Sudokuen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is entitled "The ability of children to solve different types of SUDOKU". Its aim was to find out whether preschool chidlren can solve different types od SUDOKU, whether i tis SUDOKU in the plain or in space. The work is divided into three parts. The first, theoretical part, deals with the orientatiton in space and in the plain, SUDOKU itself, and how the magic square can be used in kindergarten. In the second methodological part, we will find the objectives of the experiment, the methods used, the conditions of the experiment, the scenario of the experiment, the terminology and the assignment of the experiment. The experimental part contains the charakteristics of kindergartens in which the experiment was performed and the characteristics of individual classes and children participating in the experiment, the scenario of the experiment, its course and evaluationen
dc.subject.translatedsudokuen
dc.subject.translatedpre-mathematical developmenten
dc.subject.translatedlogical thinkingen
dc.subject.translatedorientation in spaceen
dc.subject.translatedorientation in the planeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - L. Bednarikova.pdfPlný text práce2,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce43,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Bednarikova.pdfPosudek oponenta práce198,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bednarikova - protokol.pdfPrůběh obhajoby práce392,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44435

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.