Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kindl Vladimír, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Holý, Jiří | |
dc.contributor.referee | Čermák Radek, Ing. | |
dc.date.accepted | 2021-6-22 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:35:26Z | - |
dc.date.available | 2020-10-9 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:35:26Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-5-27 | |
dc.identifier | 85649 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44487 | |
dc.description.abstract | Cíli této bakalářské práce jsou zjištění dostupnosti vícefázových motorů v elektromobilitě a jejich porovnání. Práce porovnává, jak možné typy používaných strojů jako jsou PMSM a IM, tak třífázové a vícefázové stroje mezi sebou hlavně v oblasti provozu během poruchy, Joulových ztrát nebo např. složitosti měniče. Ke konci jsou poté napsány trendy a možná budoucnost vícefázových motorů v elektromobilitě. | cs |
dc.format | 45 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85649 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vícefázový motor | cs |
dc.subject | třífázový motor | cs |
dc.subject | hustota výkonu | cs |
dc.subject | injektáž vyšších harmonických složek proudu | cs |
dc.subject | pmsm | cs |
dc.subject | moment | cs |
dc.subject | asynchronní motor | cs |
dc.title | Vícefázové elektrické motory v elektromobilitě | cs |
dc.title.alternative | Multi-phase electric motors in electromobility | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor thesis is to summerize the application and availability of multiphase electric motors in elektromobility and to compare them. The thesis types of machines used such as PMSM and IM as well as three-phase and multiphase machines with each other mainly in terms of operation during fault, joule losses or e.g. inverter complexity. Towards the end, the trends and possible future of multiphase motors in electromobility are then written. | en |
dc.subject.translated | multiphase motor | en |
dc.subject.translated | three phase motor | en |
dc.subject.translated | power density | en |
dc.subject.translated | injection of higher harmonics | en |
dc.subject.translated | pmsm | en |
dc.subject.translated | torque | en |
dc.subject.translated | induction drive | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Jiri_Holy_BP.pdf | Plný text práce | 1,87 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 37,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 40,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 23,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44487
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.