Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLišková Štěpánka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠkrdlová, Ivana
dc.contributor.refereeAschenbrenner Vít, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:47Z-
dc.date.available2019-12-6
dc.date.available2021-06-25T12:36:47Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-11
dc.identifier83873
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44707
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá poslechovými skladbami a možnostmi práce s nimi na 1. stupni ZŠ. Teoretická část obsahuje výstupy poslechových činností se zaměřením na poslechové skladby z kurikulárních dokumentů. Charakterizuje poslechové činnosti a práci s poslechovými skladbami v MŠ a zejména na 1. stupni ZŠ. Následující kapitoly se věnují kritériím pro výběr skladeb a konkrétním poslechovým skladbám z učebnic hudební výchovy pro 1. stupeň ZŠ. Praktická část představuje tři modelové lekce zaměřené na práci s poslechovými skladbami ověřené praxí.cs
dc.format85 s. (162 141 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectposlechová skladbacs
dc.subjectskladbacs
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjectposlechcs
dc.subjectposlechové činnostics
dc.subject1. stupeň zšcs
dc.subjectučebnice hudební výchovycs
dc.subjectskladatelcs
dc.titlePráce s poslechovými skladbami na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeWork with listening music compositions in the first stage of basic educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with listening compositions and the possibilities of working with them at the 1st stage of elementary school. The theoretical part contains the outputs of listening activities with a focus on listening compositions from curricular documents. It characterizes listening activities and work with listening compositions in kindergartens and especially at the 1st stage of elementary school. The following chapters are devoted to the criteria for the selection of compositions and specific listening compositions from textbooks of music education for the 1st grade of elementary school. The practical part presents three model lessons focused on working with listening compositions verified by practice.en
dc.subject.translatedlistening compositionen
dc.subject.translatedcompositionen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedlisteningen
dc.subject.translatedlistening activitiesen
dc.subject.translated1st grade of elementary schoolen
dc.subject.translatedtextbook of music educationen
dc.subject.translatedcomposeren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Skrdlova.pdfPlný text práce4,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skrdlova_DP_vedouci_Li_2021.pdfPosudek vedoucího práce158,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skrdlova_DP_oponent_As_2021.pdfPosudek oponenta práce107,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skrdlova_obhajoby_16.6.21.03.jpgPrůběh obhajoby práce234,02 kBJPEGZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44707

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.