Title: NÁVRH VIZUÁLNÍ IDENTITY VYBRANÉHO KULTURNÍHO ZAŘÍZENÍ, VZDĚLÁVACÍ INSTITUCE
Other Titles: DESIGN OF VISUAL IDENTITY OF SELECTED CULTURAL FACILITIE, EDUCATIONAL INSTITUTION
Authors: Smitka, Jakub
Advisor: Steker František, Doc. akademický malíř
Referee: Král Ivan, akademický malíř
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45086
Keywords: vizuální identita;logo;grafický manuál;vzdělávací instituce
Keywords in different language: visual identity;logo;graphic manual;educational institution
Abstract: Jako svou závěrečnou práci jsem si vybral zpracování vizuální identity vybrané vzdělá- vací instituce. Jelikož jsem chtěl vycházet z konkrétních kritérií, zvolil jsem si instituci Gymnázia na Pražačce na pražském Žižkově, kde jsem studoval a v roce 2018 jej absol- voval. Hlavním důvodem výběru byla vazba na tuto instituci, díky čemuž jsem ve své práci dokázal lépe odhadnout, co v tomto prostředí může fungovat a z vlastní zkušenosti si dobře představit jak by na jednotlivé prvky reagovali studenti, kantoři i vedení školy.
Abstract in different language: I have chosed to design the visual identity of Gymnázium na Pražačce, where I have stud- ied and graduated in 2018. For the purposes of this work, I conducted a small research and found that for more than 35 years, Gymnázium na Pražačce has used the same logo and no visual identity. In my research I also found that other grammar schools have almost no properly designed visual identities.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pruvodni zprava-Jakub_Smitka.pdfPlný text práce9,82 MBAdobe PDFView/Open
smitka_zari.pdfPosudek oponenta práce127,08 kBAdobe PDFView/Open
SMITKA_ZARI.pdfPosudek vedoucího práce111,34 kBAdobe PDFView/Open
Smitka_zari.pdfPrůběh obhajoby práce271,99 kBAdobe PDFView/Open
graficky-manual-vizualni-identity-gnp.pdfVŠKP - příloha71,5 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45086

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.