Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorEdrová, Marie
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-3
dc.date.accessioned2021-09-06T22:15:41Z-
dc.date.available2019-12-6
dc.date.available2021-09-06T22:15:41Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-23
dc.identifier83687
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45123
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na syndrom vyhoření a jeho projevy u učitelů základních škol v době pandemie koronaviru. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o syndromu vyhoření. Syndrom je zde definován, jsou zde uvedeny jeho typy, fáze, symptomy, dále možnosti diagnostiky a také faktory ovlivňující vznik syndromu nebo osoby ohrožené tímto syndromem. Opomenuty nezůstaly ani způsoby, jak syndromu vyhoření předcházet, ani vztah stresu a syndromu vyhoření. V praktické části je představen výzkum, jeho cíle a hypotézy, ze kterých výzkum vychází. Je zde popsána výzkumná metoda a jsou zde také charakterizovány zkoumané skupiny. V neposlední řadě jsou uvedeny výsledky výzkumu včetně jejich interpretace.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsyndrom vyhořenícs
dc.subjectsymptomycs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectsyndrom vyhoření u učitelů základních školcs
dc.titleSyndrom vyhořenícs
dc.title.alternativeBurnout Syndromeen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on burnout syndrome and its symptoms in primary school teachers during a pandemic of coronavirus. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part deals with burnout syndrome, there is its definition, types, phases, symptoms, diagnostics possibilities and risk factors of burnout syndrome and there are also described people, who are at risk of this syndrome. We have not omitted ways how to prevent burnout syndrome and in this part, there is also mentioned relation between stress and burnout syndrome. In the second part there are described our research, its main goals and hypotheses, on which is research based. There is a description of research method and there are also research groups characterized. Last but not least, we have introduced results of our research with its interpretation.en
dc.subject.translatedburnout syndromeen
dc.subject.translatedsymptomsen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedburnout syndrome in primary school teachersen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Edrova_Marie.pdfPlný text práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Edrova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce761,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Edrova_oponent.pdfPosudek oponenta práce638,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Edrova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce180,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45123

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.