Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStacke Václav, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorZápotocká, Pavlína
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:10Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-09-13T22:16:10Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-7-13
dc.identifier85383
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45173
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem překonání příčin kritičnosti při výuce skleníkového efektu na druhém stupni základních škol. Kritičnost tématu byla zjišťována rozborem literatury a mnou vedeným rozhovorem a dotazníkem. Na základě výsledků byl sestaven model skleníkového efektu, jehož cílem bylo pomoct žákům dané téma pochopit. Cílem práce je ověřit funkčnost modelu ve výuce. Ověření probíhalo formou rozhovoru a dotazníku s vyučujícími zeměpisu, přírodopisu, chemie a fyziky.cs
dc.format73 s. (99 193 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectskleníkový efektcs
dc.subjectmodel skleníkového efektucs
dc.subjectglobální oteplovánícs
dc.subjectvyučovací metodycs
dc.subjectskleníkový efekt v učebnicíchcs
dc.titlePřekonání příčin kritičnosti vybraného fyzickogeografického tematického celkucs
dc.title.alternativeOvercoming the causes of criticality of selected physical geographical topicen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the topic of overcoming the causes of the criticality of teaching the greenhouse effect in upper primary schools. The criticality of the topic was detected by literature analysis and by an interview and questionnaire which were led by me. Based on the results, I have made a model representing a greenhouse effect, which goal was to help students with an understanding of the topic. This work aims to verify the function of the model in schooling. The verification was implemented by an interview and a questionnaire with the teachers of Geography, Biology, Chemistry, and Physics.en
dc.subject.translatedgreenhouse effecten
dc.subject.translatedgreenhouse effect modelen
dc.subject.translatedglobal warmingen
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedthe topic of the greenhouse effect in textbooksen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Zapotocka.pdfPlný text práce1,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ZAPOTOCKA_VEDOUCI.pdfPosudek vedoucího práce781,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ZAPOTOCKA_OPONENT.pdfPosudek oponenta práce735,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ZAPOTOCKA_PRUBEH OBHAJOBY.pdfPrůběh obhajoby práce118,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45173

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.