Title: Kritická místa ve výuce tématického celku Půda na 2. stupni ZŠ
Other Titles: Critical spots in the education of the topic "soil" at the upper elementary school level
Authors: Osobová, Tereza
Advisor: Vočadlová Klára, RNDr. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45174
Keywords: kritická místa;příčiny kritických míst;půda;výuka o půdách;výuka zeměpisu;polostrukturovaný rozhovor
Keywords in different language: critical spots;sources critical spots;soil;teaching of soils;geography education;semi-structured interview
Abstract: Bakalářská práce se zabývá kritickými místy ve výuce tematického celku Půda a jejich příčinami na druhém stupni ZŠ. Hlavním cílem práce byla identifikace konkrétních kritických míst ve výuce tematického celku Půda a jejich příčin. Dalším cílem práce bylo určení osvědčených a neosvědčených metod výuky tematického celku Půda.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with critical spots in the education of the topic "soil" and their sources at the upper elementary school level. The main aim of the work was to identify specific critical spots in the education of the topic "soil" and their sources. Another aim of the work was to determine the tried and tested methods of teaching of soils.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP-kriticka_mista_tematickeho_celku_Puda.pdfPlný text práce1,58 MBAdobe PDFView/Open
OSOBOVA_VEDOUCI.pdfPosudek vedoucího práce534,27 kBAdobe PDFView/Open
OSOBOVA_OPONENT.pdfPosudek oponenta práce704,75 kBAdobe PDFView/Open
OSOBOVA_PRUBEH OBHAJOBY.pdfPrůběh obhajoby práce116,58 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45174

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.