Title: | Kritická místa ve výuce tématického celku Půda na 2. stupni ZŠ |
Other Titles: | Critical spots in the education of the topic "soil" at the upper elementary school level |
Authors: | Osobová, Tereza |
Advisor: | Vočadlová Klára, RNDr. Ph.D. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/45174 |
Keywords: | kritická místa;příčiny kritických míst;půda;výuka o půdách;výuka zeměpisu;polostrukturovaný rozhovor |
Keywords in different language: | critical spots;sources critical spots;soil;teaching of soils;geography education;semi-structured interview |
Abstract: | Bakalářská práce se zabývá kritickými místy ve výuce tematického celku Půda a jejich příčinami na druhém stupni ZŠ. Hlavním cílem práce byla identifikace konkrétních kritických míst ve výuce tematického celku Půda a jejich příčin. Dalším cílem práce bylo určení osvědčených a neosvědčených metod výuky tematického celku Půda. |
Abstract in different language: | The bachelor thesis deals with critical spots in the education of the topic "soil" and their sources at the upper elementary school level. The main aim of the work was to identify specific critical spots in the education of the topic "soil" and their sources. Another aim of the work was to determine the tried and tested methods of teaching of soils. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP-kriticka_mista_tematickeho_celku_Puda.pdf | Plný text práce | 1,58 MB | Adobe PDF | View/Open |
OSOBOVA_VEDOUCI.pdf | Posudek vedoucího práce | 534,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
OSOBOVA_OPONENT.pdf | Posudek oponenta práce | 704,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
OSOBOVA_PRUBEH OBHAJOBY.pdf | Průběh obhajoby práce | 116,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/45174
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.