Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrůcha Tomáš, Mgr.
dc.contributor.authorRajtmajer, Jan
dc.contributor.refereeBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:16Z-
dc.date.available2020-6-11
dc.date.available2021-09-13T22:16:16Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier84543
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45184
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce jsou unplugged aktivity a jejich aplikace při vyučování informatiky na základní škole. Na začátku práce definujeme pojmy informatické a algoritmické myšlení, které jsou důležité pro pochopení významu unplugged aktivit. Analýzou a rešerší provedené revize ICT (informační a komunikační technologie) kurikula definujeme hlavní změny v RVP (rámcovém vzdělávacím programu) této vzdělávací oblasti. Pro nové tematické okruhy v předmětu informatika jsou vybrány vhodné unplugged aktivity, které jsou přeloženy a uzpůsobeny pro použití ve výuce informatiky na prvním stupni základní školy v České republice.cs
dc.format47 s., IX s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=84543-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinformatické myšlenícs
dc.subjectrevize ict kurikulacs
dc.subjectinformatika bez počítačecs
dc.subjectunplugged aktivitycs
dc.titleUnplugged aktivity v informatice na základní školecs
dc.title.alternativeUnplugged activities in computer science at elementary schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is unplugged activities and their applications in computer science lessons at elementary school. At the beginning we define the phrases computational and algorithmic thinking, which are important for understanding the meaning of the unplugged activities. By analyzing and reviewing the ICT (Information and Communication Technologies) curriculum revision, we define the main changes in the FEP (Framework Education Programme) in this subject. Suitable unplugged activities are selected for new topics in the subject of informatics, which are translated and adapted for use in the teaching of informatics of elemetary school in the Czech Republic.en
dc.subject.translatedcomputational thinkingen
dc.subject.translatedrevision of ict curriculumen
dc.subject.translatedunplugged activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace-Rajtmajer.pdfPlný text práce1,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce39,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce38,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Rajtmajer.pdfPrůběh obhajoby práce249,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45184

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.