Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Průcha Tomáš, Mgr. | |
dc.contributor.author | Rajtmajer, Jan | |
dc.contributor.referee | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-9-9 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T22:16:16Z | - |
dc.date.available | 2020-6-11 | |
dc.date.available | 2021-09-13T22:16:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-30 | |
dc.identifier | 84543 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45184 | |
dc.description.abstract | Tématem této bakalářské práce jsou unplugged aktivity a jejich aplikace při vyučování informatiky na základní škole. Na začátku práce definujeme pojmy informatické a algoritmické myšlení, které jsou důležité pro pochopení významu unplugged aktivit. Analýzou a rešerší provedené revize ICT (informační a komunikační technologie) kurikula definujeme hlavní změny v RVP (rámcovém vzdělávacím programu) této vzdělávací oblasti. Pro nové tematické okruhy v předmětu informatika jsou vybrány vhodné unplugged aktivity, které jsou přeloženy a uzpůsobeny pro použití ve výuce informatiky na prvním stupni základní školy v České republice. | cs |
dc.format | 47 s., IX s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=84543 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | informatické myšlení | cs |
dc.subject | revize ict kurikula | cs |
dc.subject | informatika bez počítače | cs |
dc.subject | unplugged aktivity | cs |
dc.title | Unplugged aktivity v informatice na základní škole | cs |
dc.title.alternative | Unplugged activities in computer science at elementary school | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The topic of this bachelor thesis is unplugged activities and their applications in computer science lessons at elementary school. At the beginning we define the phrases computational and algorithmic thinking, which are important for understanding the meaning of the unplugged activities. By analyzing and reviewing the ICT (Information and Communication Technologies) curriculum revision, we define the main changes in the FEP (Framework Education Programme) in this subject. Suitable unplugged activities are selected for new topics in the subject of informatics, which are translated and adapted for use in the teaching of informatics of elemetary school in the Czech Republic. | en |
dc.subject.translated | computational thinking | en |
dc.subject.translated | revision of ict curriculum | en |
dc.subject.translated | unplugged activities | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska_prace-Rajtmajer.pdf | Plný text práce | 1,66 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 39,63 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 38,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Rajtmajer.pdf | Průběh obhajoby práce | 249,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45184
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.