Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Filipi Zbyněk, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Klouda, Vladislav | |
dc.contributor.referee | Lomička Zdeněk, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2021-9-9 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T22:16:18Z | - |
dc.date.available | 2020-6-11 | |
dc.date.available | 2021-09-13T22:16:18Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-6-30 | |
dc.identifier | 84601 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45192 | |
dc.description.abstract | Tato práce se nazývá "Podpora rozvoje informatického myšlení prostřednictvím deskových her u žáků na základní škole" a je členěná do pěti kapitol. První kapitola je věnována definici pojmu "informatické myšlení" a výskyt informatického myšlení v RVP ZS. V druhé kapitole jsou definovány úlohy pro experiment. Třetí kapitola popisuje vybrané deskové hry. Čtvrtá kapitola popisuje postup experimentu na vybrané základní škole. V poslední kapitole jsou popsány dosažené výsledky experimentu. | cs |
dc.format | 42 s. (73 000 znaků), XI s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=84601 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | informatické myšlení deskové hry základní škola | cs |
dc.title | Podpora rozvoje informatického myšlení prostřednictvím \nl{}deskových her u žáků na základní škole | cs |
dc.title.alternative | The support of the computational thinking development through board games used by pupils at primary schools | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The title of this dissertation is "The support of the computational thinking development through board games used by pupils at primary schools" and it includes five parts. The first chapter identifies the concept definition of "the computational thinking" and its occurrence in RVP ZS. The second chapter determines tasks of the experiment. Selected board games are described in the third part. The next chapter gives an account of the experiment process at a selected school. Achieved results of the experiment are depicted in the final part. | en |
dc.subject.translated | computational thinking board games primary school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Podpora rozvoje informatickeho mysleni prostrednictvim deskovych her u zaku na zakladni skole.pdf | Plný text práce | 3,04 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 37,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 77,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Klouda.pdf | Průběh obhajoby práce | 249,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
prilohy.zip | VŠKP - příloha | 611,56 kB | ZIP | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45192
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.