Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFilipi Zbyněk, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKlouda, Vladislav
dc.contributor.refereeLomička Zdeněk, Mgr.
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:18Z-
dc.date.available2020-6-11
dc.date.available2021-09-13T22:16:18Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier84601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45192
dc.description.abstractTato práce se nazývá "Podpora rozvoje informatického myšlení prostřednictvím deskových her u žáků na základní škole" a je členěná do pěti kapitol. První kapitola je věnována definici pojmu "informatické myšlení" a výskyt informatického myšlení v RVP ZS. V druhé kapitole jsou definovány úlohy pro experiment. Třetí kapitola popisuje vybrané deskové hry. Čtvrtá kapitola popisuje postup experimentu na vybrané základní škole. V poslední kapitole jsou popsány dosažené výsledky experimentu.cs
dc.format42 s. (73 000 znaků), XI s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinformatické myšlení deskové hry základní školacs
dc.titlePodpora rozvoje informatického myšlení prostřednictvím \nl{}deskových her u žáků na základní školecs
dc.title.alternativeThe support of the computational thinking development through board games used by pupils at primary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe title of this dissertation is "The support of the computational thinking development through board games used by pupils at primary schools" and it includes five parts. The first chapter identifies the concept definition of "the computational thinking" and its occurrence in RVP ZS. The second chapter determines tasks of the experiment. Selected board games are described in the third part. The next chapter gives an account of the experiment process at a selected school. Achieved results of the experiment are depicted in the final part.en
dc.subject.translatedcomputational thinking board games primary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Podpora rozvoje informatickeho mysleni prostrednictvim deskovych her u zaku na zakladni skole.pdfPlný text práce3,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce37,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce77,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Klouda.pdfPrůběh obhajoby práce249,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45192

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.