Title: Edukativní textilní pomůcky pro předškolní děti a jejich využití v praxi
Other Titles: Educational textile aids for preschool children and their use in practice
Authors: Lešková, Veronika
Advisor: Simbartl Petr, PhDr. Ph.D.
Referee: Honzíková Jarmila, Prof. PaedDr. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45211
Keywords: hra;hračka;učení;zážitková pedagogika;edukativní pomůcky;emoce dětí;stres;motivace dětí;projekt
Keywords in different language: play;toy;learning;experiential pedagogy;educational aids;children's emotions;stress;motivation of children;project
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na práci s edukativními pomůckami u dětí předškolního věku. V práci je charakterizováno předškolní období, kognitivní vývoj, emoce, druhy učení a možnosti motivace dětí. Na základě těchto poznatků je v práci dále popsán konkrétní projekt pro vzdělávání dětí a jeho zavedení do praxe. Součástí práce je i popis výroby konkrétní edukativní pomůcky, která má v projektu důležitou roli.
Abstract in different language: The bachelor thesis focuses on working with educational aids for preschool children. The thesis characterizes the preschool period, cognitive development, emotions, types of learning and opportunities to motivate children. Based on these findings, the thesis further describes a specific project for the education of children and its implementation in practice. Part of the work is also a description of the production of a specific educational aid, which has an important role in the project.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska_prace_Veronika_Leskova_P18B0208P.pdfPlný text práce2,52 MBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce37,35 kBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce39,97 kBAdobe PDFView/Open
Protokol Leskova.pdfPrůběh obhajoby práce258,42 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45211

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.