Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Daniela, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Havlíčková, Eliška | |
dc.contributor.referee | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-9-13 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T22:16:39Z | - |
dc.date.available | 2019-12-6 | |
dc.date.available | 2021-09-13T22:16:39Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-6-30 | |
dc.identifier | 84087 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45216 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na problematiku šikany na prvním stupni základních škol, konkrétně na její prevenci. Teoretická část práce charakterizuje základní pojmy týkající se tématu, jako je agrese, agresivita, šikana, protagonisté šikany, přibližuje postupy řešení šikany a možnosti prevence. Výzkumná část interpretuje výsledky výzkumného šetření na vybraných školách. | cs |
dc.format | 67 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | agrese | cs |
dc.subject | šikana | cs |
dc.subject | agresor | cs |
dc.subject | oběť | cs |
dc.subject | rodina | cs |
dc.subject | šetření | cs |
dc.subject | postup | cs |
dc.subject | řešení | cs |
dc.subject | organizace | cs |
dc.subject | prevence. | cs |
dc.title | Prevence šikany na 1. stupni základních škol | cs |
dc.title.alternative | Prevention of bullying at primary schools | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is focused on the issue of bullying at the first stage of primary schools, speciffically on its prevention. The theoretical part of the thesis characterizes the basic concepts related to the topic, such as aggression, bullying, protagonists of bullying, describes the procedures for dealing with bullying and prevention options. The research part interprets the results of the research survey at selected schools. | en |
dc.subject.translated | aggression | en |
dc.subject.translated | bullying | en |
dc.subject.translated | aggressor | en |
dc.subject.translated | victim | en |
dc.subject.translated | family | en |
dc.subject.translated | investigation | en |
dc.subject.translated | procedure | en |
dc.subject.translated | solution | en |
dc.subject.translated | organization | en |
dc.subject.translated | prevention. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Prevence sikany na 1. stupni zakladnich skol_HAVLICKOVA Eliska.pdf | Plný text práce | 724,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Havlickova, VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 166,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Havlickova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 157,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Havlickova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,88 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45216
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.