Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJakeš Tomáš, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorMajer, Jan
dc.contributor.refereeBaťko Jan, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:18:19Z-
dc.date.available2019-9-27
dc.date.available2021-09-13T22:18:19Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-28
dc.identifier81828
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45368
dc.description.abstractV mé diplomové praci se zabývám rozvojem informatického myšlení pomocí robotické pomucky jmeném ozobot. V teoretické části se zaměřuji na to co je to informatické myšlení, jak se liší nový ramcově vzdělávací plán od toho původního. V teoretické částí takě učím čtenáře pracovat s ozobotem a představuji možnosti a způsoby rozvoji informatického myšlení. V praktické části jsem zpracoval několik pracovních listů které slouží pro rozvoj informatického myšlení pomoci ozobotů. V poslední kapitole ověření ve víuce, představuji jak jsem použil pracovní listi ve výuce infrormatiky a díky tomu získal zpětnou vazbu od žáků.cs
dc.format84 s. (90 139 znaků), 37 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinformatické myšlenícs
dc.subjectozobotcs
dc.subjectrámcově vzdělávací pláncs
dc.subjectvýuka informatiky na základních školáchcs
dc.titleOzoboti jako prostředek pro rozvoj informatického myšlenícs
dc.title.alternativeOzobots as a tool for the development of computer thinkingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn my dissertation I deal with the development of computer thinking using a robotic aid called ozobot. In the theoretical part, I focus on what IT thinking is, how the new framework educational plan differs from the original. In the theoretical part, I also teach readers to work with ozobot and present the possibilities and ways of developing computer thinking. In the practical part, I prepared several worksheets that serve to develop computer thinking with the help of ozobots. In the last chapter of the verification in the lesson, I present how I used the worksheet in teaching infrormatics and thanks to that I got feedback from students.en
dc.subject.translatedinformatics thinkingen
dc.subject.translatedozoboten
dc.subject.translatedgeneral educational planen
dc.subject.translatedteaching informatics at primary schoolsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ozoboti jako prostredek pro rozvoj informatickeho mysleni.pdfPlný text práce3,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce41,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce42,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Majer.pdfPrůběh obhajoby práce260,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45368

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.