Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Jakeš Tomáš, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Majer, Jan | |
dc.contributor.referee | Baťko Jan, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-9-9 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T22:18:19Z | - |
dc.date.available | 2019-9-27 | |
dc.date.available | 2021-09-13T22:18:19Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-6-28 | |
dc.identifier | 81828 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45368 | |
dc.description.abstract | V mé diplomové praci se zabývám rozvojem informatického myšlení pomocí robotické pomucky jmeném ozobot. V teoretické části se zaměřuji na to co je to informatické myšlení, jak se liší nový ramcově vzdělávací plán od toho původního. V teoretické částí takě učím čtenáře pracovat s ozobotem a představuji možnosti a způsoby rozvoji informatického myšlení. V praktické části jsem zpracoval několik pracovních listů které slouží pro rozvoj informatického myšlení pomoci ozobotů. V poslední kapitole ověření ve víuce, představuji jak jsem použil pracovní listi ve výuce infrormatiky a díky tomu získal zpětnou vazbu od žáků. | cs |
dc.format | 84 s. (90 139 znaků), 37 s. příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | informatické myšlení | cs |
dc.subject | ozobot | cs |
dc.subject | rámcově vzdělávací plán | cs |
dc.subject | výuka informatiky na základních školách | cs |
dc.title | Ozoboti jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení | cs |
dc.title.alternative | Ozobots as a tool for the development of computer thinking | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In my dissertation I deal with the development of computer thinking using a robotic aid called ozobot. In the theoretical part, I focus on what IT thinking is, how the new framework educational plan differs from the original. In the theoretical part, I also teach readers to work with ozobot and present the possibilities and ways of developing computer thinking. In the practical part, I prepared several worksheets that serve to develop computer thinking with the help of ozobots. In the last chapter of the verification in the lesson, I present how I used the worksheet in teaching infrormatics and thanks to that I got feedback from students. | en |
dc.subject.translated | informatics thinking | en |
dc.subject.translated | ozobot | en |
dc.subject.translated | general educational plan | en |
dc.subject.translated | teaching informatics at primary schools | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Ozoboti jako prostredek pro rozvoj informatickeho mysleni.pdf | Plný text práce | 3,79 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 41,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 42,18 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Majer.pdf | Průběh obhajoby práce | 260,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45368
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.