Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Uhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Černá, Hana | |
dc.contributor.referee | Bláha Jaroslav, Doc. PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-9-10 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T22:18:37Z | - |
dc.date.available | 2020-8-26 | |
dc.date.available | 2021-09-13T22:18:37Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-7-15 | |
dc.identifier | 85060 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45377 | |
dc.description.abstract | Teoretická část této diplomové práce poodhaluje téma umění a jeho vzdělávacího potenciálu, jeho zprostředkování na základní škole a odkrývá i téma distanční výuky společně s ukázkami webinářů výtvarné výchovy. Na konci teoretické části jsou vyzdviženy tři umělecké tendence, které jsou inspiračním zdrojem pro výtvarné činnosti v části praktické. Empirická část obsahuje výzkumný plán, pět online aktivit, výzkumné nálezy a v závěru i jejich interpretaci. | cs |
dc.format | 100 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85060 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | zprostředkování umění | cs |
dc.subject | distanční výuka | cs |
dc.subject | výzkumná sonda | cs |
dc.subject | webináře | cs |
dc.title | Zprostředkování umění na 2. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Mediation of art at secondary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part of this diploma thesis reveals the topic of art and its educational potential, its mediation in primary school and also reveals the topic of distance learning together with examples of webinars of art education. At the end of the theoretical part, three art tendencies are selected, which are a source of inspiration for artistic activities in the practical part. The empirical part contains a research plan, five online activities, research findings and conclusions and their interpretation. | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | mediation of art | en |
dc.subject.translated | distance education | en |
dc.subject.translated | research probe | en |
dc.subject.translated | webinars | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Zprostredkovani umeni na 2. stupni ZS_Hana Cerna .pdf | Plný text práce | 3,36 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cerna_posudek_V_Uhl Skrivanova.pdf | Posudek vedoucího práce | 932,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cerna_posudek_O_Blaha.pdf | Posudek oponenta práce | 1,25 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby_Cerna.pdf | Průběh obhajoby práce | 389,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45377
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.