Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKönigsmarková Andrea, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHončíková, Šárka
dc.contributor.refereeHeitz Gisela, M.A.
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2022-02-11T09:23:11Z-
dc.date.available2018-5-29
dc.date.available2022-02-11T09:23:11Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-30
dc.identifier79255
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46869-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá dostupností a smysluplností praxe v České republice a srovnává totéž s Německem. Dále je zde zmíněna situace v Německu, kde je zkušenost spíše s duálním vzděláváním. Hlavní část práce se věnuje získávání a srovnávání informací pomocí dotazníků. Důležitým smyslem práce je porovnání dostupnosti praxe a zájem studentů o její získání a srovnání dvou rozdílných přístupů. Součástí práce jsou také překlady, které čtenáři pomohou porozumět danému tématu.cs
dc.format49 s. (61 038 znaků)
dc.language.isode
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79255-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpraxecs
dc.subjectabsolventcs
dc.subjectduální vzdělávánícs
dc.subjectzaměstnavatelcs
dc.subjectškolacs
dc.subjectstudentcs
dc.subjectpracovní procescs
dc.subjectstudijní oborcs
dc.titlePraxe v českých a německých školách, překlad - analýza a posouzení textucs
dc.title.alternativePractice in Czech and German schools, translation - analysis and text appraisalen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programFilologie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the availability and meaningfulness of practice in the Czech Republic and compares the same with Germany. Furthermore, the situation in Germany is mentioned, where the experience is more with dual education. The main part of the work is devoted to obtaining and comparing information using questionnaires. An important purpose of the work is to compare the availability of practice and the interest of students in obtaining it and comparing two different approaches. The work also includes translations to help readers understand the subject.en
dc.subject.translatedpracticeen
dc.subject.translatedgraduateen
dc.subject.translateddual educationen
dc.subject.translatedemployeren
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedstudenten
dc.subject.translatedwork processen
dc.subject.translatedbranch of studyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Honcikova_finalni_verze_k_tisku.pdfPlný text práce896,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
S Honcikova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce236,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Honcikova - oponent 2.pdfPosudek oponenta práce339,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Honcikova -obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce337,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46869

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.