Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Polívka, Jiří | |
dc.contributor.author | Pechman, Ondřej | |
dc.contributor.referee | Šnajdr, Jaroslav | |
dc.date.accepted | 2012-06-25 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T07:02:08Z | - |
dc.date.available | 2011-10-17 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T07:02:08Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-06 | |
dc.identifier | 47400 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/4718 | |
dc.description.abstract | Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na trolejbusovou dopravu, přičemž je rozdělena na tři kapitoly. V první kapitole je stručně popsána historie trolejbusové dopravy v Plzni, vývoj regulačních systémů a nezbytných součástí trolejbusového provozu. V práci se zmiňuji o trendu snižování závislosti na trolejovém vedení. Druhá část obsahuje výpočet spotřeby elektrické energie trolejbusu. Ta je následně doložena naměřenými hodnotami. V práci je též popis měřeného vozu i měřicího vybavení. Poslední část je zaměřena na rizika při výstavbě nového trolejového vedení a vylepšení rizikových míst napájecí soustavy. | cs |
dc.format | 52 s., 14 s. (88 947 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=47400 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | elektrická trakce | cs |
dc.subject | energetická bilance | cs |
dc.subject | ekonomická bilance | cs |
dc.subject | trolejbus | cs |
dc.subject | trolejové vedení | cs |
dc.subject | sběrač | cs |
dc.subject | spotřeba elektrické energie | cs |
dc.subject | 21 Tr | cs |
dc.subject | teplotní roztažnost vedení | cs |
dc.title | Energeticko-ekonomická bilance trolejbusové dopravy | cs |
dc.title.alternative | Energy and economical balance of trolley bus transportation | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.description.department | Katedra technologií a měření | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The present bachelor thesis is focused on the trolleybus transport and it is divided into three parts. In the first part of this thesis, there is description of the history of trolleybus transport in Pilsen, the development of control systems and necessary parts of the trolleybus transport. I mention the trend of reducing dependence on the overhead lines. There is calculated electric energy consumption of trolleybus and subsequently it is supported by the measured values in the second part. There is also a description of the measured vehicle and the measuring equipment. The final part is focused on the risks in the construction of new overhead lines and improvement of power system in risk areas. | en |
dc.subject.translated | electric traction | en |
dc.subject.translated | energy balance | en |
dc.subject.translated | economic balance | en |
dc.subject.translated | trolleybus | en |
dc.subject.translated | trolley lines | en |
dc.subject.translated | collector | en |
dc.subject.translated | consumption of electric energy | en |
dc.subject.translated | 21 Tr | en |
dc.subject.translated | thermal expansion of lines | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s work (KET) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Pechman_2012_EEBTD_web.pdf | Plný text práce | 3,42 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
047400_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 312,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pechman_O.pdf | Posudek oponenta práce | 551,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
047400_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 194,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/4718
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.