Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorNovotná, Kristýna
dc.contributor.refereeVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-23
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:46Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2022-04-18T22:10:46Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier82763
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47430-
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybraných lázeňských zařízení. Hlavním cílem této práce je zhodnotit obsah webových stránek vybraných zařízení. Dílčím cílem práce je navrhnout doporučení na základě poznatků z praktické části. Práce se skládá z teoretické a empirické části. První kapitola se věnuje teoretické rešerši a definování důležitých pojmů jako jsou marketing, marketingová komunikace, služby, cestovní ruch a lázeňství. Druhá kapitola popisuje vybraná lázeňská zařízení. Třetí kapitola seznamuje s metodikou zpracování empirického výzkumu, který se skládal ze dvou částí. Nejdříve je popsána obsahová analýza a kritéria, která byla použita pro hodnocení webových stránek a poté byl popsán průběh rozhovorů s respondenty. Čtvrtá kapitola obsahuje analýzu webových stránek vybraných subjektů pomocí hodnotících kritérií. V páté kapitole se nachází zpracované rozhovory. Poslední kapitola obsahuj obsahuje závěrečné návrhy a doporučení na zlepšení webových stránek vybraných lázeňských zařízení.cs
dc.format59 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.titleMarketingová komunikace vybraného lázeňského zařízenícs
dc.title.alternativeMarketing comunication of selected spa facilityen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on marketing communication of selected spa facilities. The main goal of this work is to evaluate the content of websites of selected devices. The partial goal of the work is to propose recommendations based on the knowledge from the practical part. The work consists of a theoretical and empirical part. The first chapter deals with theoretical research and the definition of important concepts such as marketing, marketing communication, services, tourism and spa. The second chapter describes selected spa facilities. The third chapter introduces the methodology of empirical research, which consisted of two parts. At first is described the content analysis and criteria that used to evaluate the website and then was understate the course of interviews with respondents was described. The fourth chapter contains an analysis of the websites of selected entities using evaluation criteria. In the fifth chapter there are processed interviews. The last chapter contains final suggestions and recommendations to improve the website of selected spa facilities.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedwebsitesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Novotna_Kristyna.pdfPlný text práce3,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novotna_Kristyna_V.pdfPosudek vedoucího práce225,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kristyna_Novotna_o.pdfPosudek oponenta práce224,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novotnaob.pdfPrůběh obhajoby práce33,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47430

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.