Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBláhová, Lucie
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-24
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:50Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:50Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-8
dc.identifier86137
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47453-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou online prodeje potravin na českém trhu. Práce pomocí strategické analýzy porovnává dva významné představitele tohoto trhu, Rohlík.cz a Košík.cz. První část práce určuje teoretická východiska pro strategickou analýzu a e-commerce a zkoumá aktuální trendy v online nakupování a v online nakupování potravin. Druhou část práce představuje strategická analýza Rohlík.cz a Košík.cz. Nejprve je prostřednictvím PESTLE analýzy popsáno makroprostředí a následně je pomocí Porterovy analýzy pěti sil hodnoceno mezoprostředí zkoumaných společností. K analýze vnitřního prostředí byl využit marketingový mix a finanční analýza. Z těchto analýz poté vychází SWOT analýza, která hodnotí silné a slabé stránky podniků a jejich příležitosti i hrozby. Na závěr jsou uvedena doporučení, kterými by jednotlivé společnosti mohly zlepšit své služby.cs
dc.format78
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectpestle analýzacs
dc.subjectporterova analýza pěti silcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subject4pcs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleOnline nakupování potravin na českém trhucs
dc.title.alternativeOnline food shopping on the Czech marketen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis examines the topic Online Food Shopping on the Czech Market. The thesis compares two representatives of this market, Rohlík.cz and Košík.cz, using strategic analyses. The first part of the thesis determines the theoretical basis for strategic analysis and e-commerce and examines current trends in online shopping and online food shopping. The second part is a strategic analysis of Rohlík.cz and Košík.cz. There is described the macro environment by PESTLE analysis, and then there is described meso environment of the companies is evaluated by Porter's five forces analysis. To analyse the internal environment there were used the marketing mix and financial analysis. Based on these analyses, there was performed a SWOT analysis, which shows the strengths and weaknesses of companies and their opportunities and threats. Finally, there are suggested recommendations to improve their services.en
dc.subject.translatedstrategyen
dc.subject.translatedstrategic analysisen
dc.subject.translatedcomparisonen
dc.subject.translatedpestle analysisen
dc.subject.translatedporter's five forces analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translated4pen
dc.subject.translatedfinancial analysisen
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Blahova_Lucie.pdfPlný text práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce128,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce128,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahovaob.pdfPrůběh obhajoby práce43,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47453

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.