Název: Analýza tržní příležitosti pro produkty Halal ve vybraném internetovém obchodě
Další názvy: Market opportunity analysis for Halal products in the selected online store
Autoři: Dvořák, Jan
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47531
Klíčová slova: islám;marketing;halal;potraviny;segment;tržní potenciál
Klíčová slova v dalším jazyce: islam;marketing;halal;food;segment;market potential
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na seznámení autora se základními islámskými hodnotami, principy a zásadami, které je důležité brát v potaz v případě, že se společnost chystá obsluhovat celé islámské trhy či muslimské minority v neislámských zemích. Práce obsahuje kapitolu, která se speciálně zaměřuje na velice důležitou problematiku halal a haram v oblasti potravin, drogistického a hygienického zboží a také je popsána podstata a metodika porážky zvířat islámským způsobem zabihah. V empirické části dochází k analýze tržní příležitosti pro halal produkty v České republice interpretované na obchod Rohlik.cz. Hlavním cílem je zhodnocení dostupnosti halal produktů na českém trhu, kvantifikace tržního potenciálu a dále identifikace klíčových kategorií produktů. Výsledky diplomové práce budou poskytnuty společnosti Rohlik.cz a budou publikovány v časopisu.
Abstrakt v dalším jazyce: The master's thesis is focused on introduction of basic Islamic values and principles which is necessary to consider when operating on Islamic markets or serving to Islamic minorities in non-muslim countries. The thesis content includes a chapter analyzing a very important characteristics of Halal and Haram in areas of groceries, drugstore and hygienic goods covering as well as the basis and methods of Islamic way of slaughter of livestock - Zabihah. The empirical part describes the analysis of market opportunities for Halal products in the Czech Republic to be sold on Rohlik.cz. The main aim is to evaluate availability of Halal goods on the Czech market, quantification of market potential as well as identification of key product categories. The results of the thesis will be provided to Rohlik.cz and will be published in a magazine.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_K18N0011P_Dvorak.pdfPlný text práce2,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorak_Jan_v.pdfPosudek vedoucího práce224,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorak_Jan_o.pdfPosudek oponenta práce119,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dvorakob.pdfPrůběh obhajoby práce43,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47531

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.