Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHolubová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorMoučková, Táňa
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-15
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:53Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:53Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-7
dc.identifier86061
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47547-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací na sociálních sítích. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit online marketingovou komunikaci značky Kofola na Facebooku a na Instagramu v období říjen 2020 až únor 2021. Teoretická část vymezuje pojmy jako je marketingová komunikace, digitální marketing, sociální sítě a blíže se zabývá konkrétními sociálními sítěmi, kterými jsou Facebook a Instagram. V praktické části je nejdříve představena tradiční česká značka kolového nápoje Kofola a dále je v návrhu výzkumu stanoveno pět obecných výzkumných otázek. Pomocí těchto výzkumných otázek je vhodnými metodami dosaženo cíle, jež formuluje návrhy a doporučení pro online marketingovou komunikaci značky Kofola na sociálních sítích. Samotným výstupem této bakalářské práce je navržený post plán na jeden měsíc, ve kterém se promítají všechna doporučení a návrhycs
dc.format85 s. (156 490 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86061-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectkofolacs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectfacebookcs
dc.titleMarketingová komunikace vybrané společnosti na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeMarketing communication of chosen company on social mediaen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented Bachelor Thesis is focused on marketing communication on social media. The main objective of this thesis is to evaluate online marketing communication of the brand Kofola on Facebook and Instagram in a period from October 2020 to February 2021. The first part is dedicated to the theoretical background and it defines the concept of marketing communication, digital marketing, social media, and it is focused on specific types of social media which are Facebook and Instagram. The practical part first introduces the traditional Czech brand of cola drink Kofola and then a research proposal identifies five general research questions. With the help of these questions a goal is reached by using suitable methods. The goal formulates proposals and recommendations for online marketing communication of the brand Kofola on social media. The output of this bachelor thesis is a proposed post plan for one month in which all recommendations and suggestions are reflected.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedkofolaen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedfacebooken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Mouckova.pdfPlný text práce3,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mouckova_Tana_v.pdfPosudek vedoucího práce341,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mouckova_Tana_o.pdfPosudek oponenta práce227,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mouckovaob.pdfPrůběh obhajoby práce33,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47547

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.