Název: Profily návštěvníků turistické destinace jižní Čechy
Další názvy: Profiles of visitors at south Bohemia tourist destination
Autoři: Lisayová, Klára
Vedoucí práce/školitel: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Pichlík Lukáš, Ing.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47554
Klíčová slova: cestovní ruch;marketing destinace;profily návštěvníků;segmentace;destinace jižní čechy
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism;destination marketing;visitors' profiles;segmentation;south bohemia tourism destination
Abstrakt: Bakalářská práce měla za cíl sestavit na základě kvantitativního výzkumu profily návštěvníků jižních Čech, identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků a provést segmentaci trhu na straně poptávky. Teoretická část vymezuje pojmy jako je destinace, účastník cestovního ruchu, poptávka a nabídka cestovního ruchu, marketing destinace a udržitelný cestovní ruch. V praktické části je vymezena destinace jižní Čechy a vyhodnocena data z kvantitativního výzkumu, která jsou doplněna o data ze strukturovaného rozhovoru s panem Ing. Jaromírem Poláškem, ředitelem Jihočeské centrály cestovního ruchu. Na základě těchto dat je provedena syntéza výsledků a poznatků a sestaven profil návštěvníků destinace. Výstupem návrhové části jsou navržené klíčové a perspektivní cílové segmenty pro udržitelný rozvoj, vytvořené persony jednotlivých segmentů a zhodnocena jejich ekonomická perspektiva.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the Bachelor's thesis was to compile visitors' profiles of the South Bohemia tourism destination on the basis of quantitative research, identify the needs and requirements of visitors and segment the market on the side of demand. The theoretical part defines terms such as destination, participant in tourism, demand and supply of tourism, destination marketing and sustainable tourism. The practical part defines the South Bohemia tourism destination and evaluates data from quantitative research, which are supplemented with data from a structured interview with Mr. Ing. Jaromir Polasek, who is director of the South Bohemian Tourist Board. On the base of these data is carried out synthesis of results and knowledge, and is compiled a profile of destination visitors. The outputs of the design part are: the proposed key and promising target segments for sustainable development, the created persons of individual segments and evaluated their economic perspective.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Lisayova.pdfPlný text práce2,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lisayova_Klara_v.pdfPosudek vedoucího práce120,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
lisayova_klara_o.pdfPosudek oponenta práce192,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lisayovaob.pdfPrůběh obhajoby práce42,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47554

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.