Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorTřísková, Kateřina
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-17
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:55Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:55Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier86150
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47559-
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce se zabývá trendy v elektronickém obchodování B2C. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny základní pojmy elektronického obchodování, dále popsány současné trendy elektronického obchodování B2C. Konec teoretické části je věnován vlivu pandemie koronaviru na elektronické obchodování B2C. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření analyzován vliv současných trendů elektronického obchodování B2C na nákupní chování spotřebitelů. Výsledky jsou graficky zobrazeny.cs
dc.format74
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86150-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjecttrendycs
dc.subjectb2ccs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectinternetové tržištěcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.titleTrendy v elektronickém obchodování B2Ccs
dc.title.alternativeTrends in B2C e-commerceen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on trends in B2C e-commerce. This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concept of e-commerce, then describes the current trends in B2C e-commerce. The end of the theoretical part is devoted to the impact of the coronavirus pandemic on B2C e-commerce. In the practical part, the influence of current trends in B2C e-commerce on consumer shopping behaviour is analyzed using a questionnaire survey. The results are displayed graphically.en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedtrendsen
dc.subject.translatedb2cen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatede-marketplaceen
dc.subject.translatedconsumeren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Katerina_Triskova.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Triskova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce120,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Triskova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce131,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
triskovaob.pdfPrůběh obhajoby práce42,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47559

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.