Název: Online nakupování oděvů na českém trhu
Další názvy: Online shopping of fashion on the Czech market
Autoři: Strejcová, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Sadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
Oponent: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47560
Klíčová slova: internet;e-shop;marketing;online;nákupní chování;nákup módy
Klíčová slova v dalším jazyce: internet;e-shop;marketing;online;buying behaviour;purchase of fashion
Abstrakt: Práce je zaměřena na analýzu nakupování oděvů v internetových obchodech. První část je založena na teoretickém základu, kde je mimo jiné popsáno elektronické obchodování a podnikání, včetně členění e-commerce, výhod, současných trendů a stavu v České republice. Nechybí popis internetových obchodů, internetového marketingu a dále je tato část směřována k nákupnímu chování na internetu. Teorie je také rozšířena o kapitolu týkající se online nakupování v době pandemie COVID-19. Praktická část pak obsahuje vlastní výzkum, který byl proveden prostřednictvím dotazníku a je zaměřen na zhodnocení spokojenosti respondentů s konkrétními e-shopy, způsoby nakupování dotazovaných, marketing internetových obchodů a další. Na základě výsledků jsou navrhnuta doporučení, jimiž by se obchody mohly řídit.
Abstrakt v dalším jazyce: The work is focused on the analysis of buying clothes in online stores. The first part is based on a theoretical basis, which describes, among other things, electronic commerce and electronic business, including the structure of e-commerce, benefits, current trends and the situation in the Czech Republic. There is a description of online stores, internet marketing and this section is also focused on shopping behaviour on the Internet. The theory is extended by a chapter which is online shopping during the COVID-19 pandemic. The practical part then contains its own research, which was conducted through a questionnaire and is focused on evaluating the satisfaction of respondents with specific e-shops, ways of respondents shopping, marketing of online stores and more. Based on the results, recommendations are proposed
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Veronika Strejcova.pdfPlný text práce736,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strejcova_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce124,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strejcova_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce132,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
strejcovaob.pdfPrůběh obhajoby práce34,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47560

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.