Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorŠimková, Lucie
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2021-6-24
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:56Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:56Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier86181
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47564-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá provedením marketingového výzkumu v podobě šetření pomocí metody Mystery Shopping. Šetření je zaměřeno na kontrolu kvality poskytovaných služeb ze strany zaměstnanců k zákazníkům a na kontrolu kvality produktů. Práce obsahuje teoretickou část, která se věnuje vysvětlení pojmů marketingový výzkum a Mystery Shopping a tyto pojmy jsou dále podrobněji popsány a rozebrány. V praktické části práce je představena vybraná společnost McDonald´s a její největší konkurent na trhu - společnost KFC. U obou společností bylo vybráno několik jednotlivých prodejen, ve kterých byla provedena šetření v podobě tajného nákupu. Tato šetření byla provedena samotnou autorkou bakalářské práce, jakožto tajným zákazníkem. Výsledky z šetření jsou dále analyzovány a je z nich vyvozen závěr a poté předloženy návrhy na zlepšení kvality služeb zaměstnanců vybrané společnosti vůči zákazníkům.cs
dc.format82 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86181-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjecttajný zákazníkcs
dc.subjectšetřenícs
dc.subjectprodejnycs
dc.titleVyužití Mystery Shoppingu u vybrané společnostics
dc.title.alternativeApplication of the Mystery Shopping on selected corporationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is pursuing with the implementation of marketing research in the form of research using the method of Mystery Shopping. The survey is focused on quality control of services provided by employees to customers and on product quality control. The thesis contains a theoretical part devoted to explaining the concepts of marketing reseaarch and Mystery Shopping and these concepts are further explained and analyzed in more detail. The practical part of the thesis presents the selected company - McDonald´s and its largest competitor on the market - KFC. For both companies were selected several individual shopes, in which was pursued the survey by using the Mystery Shopping method. These survey was made by the author herselfs who presents Mystery Shopper. The results of the survey are further analyzed and conclude and suggest improvments.en
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedmystery shopperen
dc.subject.translatedsurveyen
dc.subject.translatedshopsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Simkova L..pdfPlný text práce988,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simkova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce223,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simkova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce126,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
simkovaob.pdfPrůběh obhajoby práce42,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bakalarska_prace_Simkova_L..pdfVŠKP - příloha988,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47564

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.