Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorZubanič, Michal
dc.contributor.refereeVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-9
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:38Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:38Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89412
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47949-
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje vliv sociálních sítí na účinnost marketingu u lázeňských zařízení v Karlovarském kraji. Za pomocí vytvořených dotazníků zjišťuje počet ovlivněných návštěvníků, kteří si vybrali jednotlivá lázeňská zařízení pro svůj pobyt, a dále pak zjišťuje nejúčinnější médium pro přenos informací od subjektu lázeňství k návštěvníkovi a podává obecný obraz o stavu online marketingu u lázeňských zařízení v Karlovarském kraji.cs
dc.format58 s. (13 042 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89412-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectlázeňstvícs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectprocedury v karlovarském krajics
dc.subjectreklama na sociálních sítíchcs
dc.titleVliv sociálních sítí na marketing lázeňských zařízení Karlovarského krajecs
dc.title.alternativeInfluence of social networks on the marketing of spa facilities in the Karlsbad regionen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis analyzes the influence of social networks on the effectiveness of marketing in spa facilities in the Karlovy Vary region. Using the created questionnaires, it determines the number of affected visitors who have chosen individual spa facilities for their stay, and then determines the most effective medium for transmitting information from the spa to the visitor and gives a general picture of the state of online marketing at spas in the Karlovy Vary regionen
dc.subject.translatedspaen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedprocedures in the karlovy vary regionen
dc.subject.translatedadvertising on social networksen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zubanic_BP.pdfPlný text práce841,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zubanic_Michal_v.pdfPosudek vedoucího práce354,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zubanic_Michal_o.pdfPosudek oponenta práce224,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47949

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.