Název: Analýza marketingové strategie v nadnárodní korporaci
Další názvy: Analysis of marketing strategy in a multinational corporation
Autoři: Zámostná, Aneta
Vedoucí práce/školitel: Sadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
Oponent: Kupec Michael, Ing. Bc.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47957
Klíčová slova: marketingová strategie;marketingový mix;tows matice
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing strategy;marketing mix;tows matrix
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení dosavadní marketingové strategie ve zvolené společnosti EvoBus Česká republika, s.r.o. První část práce obsahuje kapitoly, které jsou věnovány popisu marketingového mixu, marketingové komunikační strategie a situační analýzy. Praktická část bakalářské práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky. V jejím úvodu je představena vybraná obchodní firma, její postavení na trhu a portfolio. Následně je provedeno detailní šetření vlivů makroprostředí na společnost. Dále byl představen marketingový mix a marketingová komunikační strategie firmy. Všechny identifikované faktory jsou shrnuty analýzou SWOT. Na základě zjištěných východisek z části praktické jsou v závěrečné části navrhnuta možná zlepšení současné marketingové strategie podniku pomocí TOWS matice.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis is focused on the evaluation of the current marketing strategy in the selected company EvoBus Česká republika, s.r.o. The first part of the thesis contains chapters that are devoted to the description of the marketing mix, marketing communication strategy and situational analysis. The practical part of the bachelor thesis is based on the theoretical findings. In its introduction, the selected business firm, its market position and portfolio are introduced. Subsequently, a detailed investigation of the effects of the macro environment on the company is conducted. Furthermore, the marketing mix and the marketing communication strategy of the company are presented. All identified factors are summarized by a SWOT analysis. Based on the findings from the practical part, possible improvements to the company's current marketing strategy are suggested in the final part using the TOWS matrix.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Zamostna.pdfPlný text práce1,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zamostna_Aneta_v.pdfPosudek vedoucího práce222,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zamostna_aneta_o.pdfPosudek oponenta práce121,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47957

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.