Název: Model sponzoringového partnerství ve sportu
Další názvy: Model of sponsoring partnership in sport
Autoři: Surák, Matěj
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Prantl David, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47983
Klíčová slova: sponzoring;sponzoringová spolupráce;marketingová komunikace;sponzoringová smlouva;sponzorský balíček;sportovní sponzoring;marketing sportu
Klíčová slova v dalším jazyce: sponsorship;sponsorship cooperation;promotion;sponsorship agreement;sponsorship package;sports sponsorship;sports marketing
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sportovního sponzoringu v oblasti neprofesionálního sportu. První část práce se zabývá teoretickým základem sponzoringu a jeho využíváním a legislativou na území České republiky. Autor zde popisuje jednotlivé fáze sponzoringové spolupráce a zaměřuje se na možnosti nabídky sportovních klubů a sponzorů. Druhá část práce je poté zaměřena na analýzu obou vybraných subjektů, florbalového klubu FBŠ Gorily Plzeň a společnosti obchodující na trhu s drahými kovy ATT Investments. Autor na základě analýzy sportovního klubu v praktické části prezentuje návrh sponzorských balíčků pro potencionální investory sportovního klubu Gorily Plzeň. Následně pak na základě pečlivé analýzy obou subjektů vytváří finální návrh sponzoringového modelu. Ten je postaven na 5 základních pilířích, kterými jsou nová pobočka společnosti ATT Investments, soutěžní sezóna sportovního klubu Gorily Plzeň, celorepublikový turnaj Gorila, vzdělávání mládeže a rodičů a organizace sdružující sportovní subjekty sponzorované společností ATT Investments. Výsledný model spolupráce je v závěrečné části práce představen i v grafické podobě.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on the topic of sports sponsorship in the field of non-professional sports. The first part deals with the theoretical basis of sponsorship and its use and legislation in the Czech Republic. The author describes the individual phases of sponsorship cooperation and focuses on the possibilities of offering sports clubs and sponsors. The second part of the work is focused on the analysis of both selected organizations, the floorball club FBŠ Gorily Plzeň and the company trading in the precious metals market ATT Investments. Based on the analysis of the sports club, the author presents in the practical part the proposal of sponsorship packages for potential investors of the club FBŠ Gorily Plzeň. Subsequently, based on a careful analysis of both entities, it creates a final proposal for a sponsorship model. It is built on 5 basic pillars, which are the new branch of ATT Investments, the competition season of the Gorily Plzeň sports club, the nationwide Gorilla tournament, education for youth and parents and organization associating sports entities sponsored by ATT Investments. The model based on these 5 selected pillars is set into a graphic model.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Matej_Surak.pdfPlný text práce2,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Surak_Matej_v.pdfPosudek vedoucího práce95,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
surak_matej_o.pdfPosudek oponenta práce186,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47983

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.