Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorChovancová, Kateřina
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-6
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:44Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:44Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier90211
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47987-
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na in-store komunikaci a nákupní prostředí ve vybraných sportovních prodejnách. Konkrétními prodejnami jsou Sportisimo, Decathlon a A3 Sport nacházející se v Karlových Varech. Teoretická část práce se zabývá marketingem a marketingovým mixem 4P a marketingovým mixem 7P, z jehož prvků je tvořeno dotazníkové šetření. Empirická část práce se věnuje subjektivnímu hodnocení zvolených prodejen a dotazníkovému šetření na vnímání nabídky a nákupního prostředí sportovních prodejen. Z výsledků subjektivního hodnocení i dotazníkového šetření jsou vyvozena doporučení pro každou prodejnu zvlášť.cs
dc.format69 s. (81 596 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectin-store marketingcs
dc.subject7pcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpos nástrojecs
dc.subjectpop nástrojecs
dc.subjectnákupní atmosféracs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.titleMarketing vybraných sportovních prodejencs
dc.title.alternativeMarketing of selected sports storesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on in-store communication and shopping environment in selected sports stores. Specific stores are Sportisimo, Decathlon and A3 Sport located in Karlovy Vary. The theoretical part of the work deals with marketing and marketing mix 4P and marketing mix 7P, from which elements is formed a questionnaire survey. The empirical part of the work is devoted to the subjective evaluation of selected stores and a questionnaire survey on the perception of the offer and shopping environment of sports stores. Recommendations for each store are derived from the results of the subjective evaluation and the questionnaire survey.en
dc.subject.translatedin-store marketingen
dc.subject.translated7pen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedposen
dc.subject.translatedpopen
dc.subject.translatedshopping atmosphereen
dc.subject.translatedshopping environmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketing_vybrany_ch_sportovni_ch_prodejen_Chovancova_.pdfPlný text práce6,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chovancova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce166,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
chovancova_katerina_o.pdfPosudek oponenta práce190,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47987

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.