Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Uhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Korčíková, Petra | |
dc.contributor.referee | Plíhalová Monika, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2022-6-17 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:20:57Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:20:57Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-19 | |
dc.identifier | 87125 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48286 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce je kvalitativní výzkumnou sondou do pedagogické praxe. Zabývá se hodnocením ve výtvarné výchově na 1. stupni. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou shrnuty možnosti hodnocení individuálního projevu žáka na 1. stupni základní školy. V empirické části je proveden kvalitativní výzkum, kde je pomocí otevřeného kódování analyzováno hodnocení výuky výtvarné výchovy. Cílem sondy je popsat možnosti hodnocení individuálního projevu dítěte v rámci školní třídy. | cs |
dc.format | s.77 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87125 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | hodnocení | cs |
dc.subject | klasifikace | cs |
dc.subject | slovní hodnocení | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.subject | výzkum | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | otevřené kódování | cs |
dc.subject | reflektivní dialog | cs |
dc.title | Hodnocení ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Evaluation in Art Education at Primary School | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is a qualitative research probe into pedagogical practice. It deals with the evaluation in Art education at primary school. This work is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part summarizes the possibilities of evaluating the individual expression of a pupil at the first stage of primary school. In the empirical part, qualitative research is conducted, where the evaluation of art education is analyzed using open coding. The aim of the probe is to describe the possibilities of evaluating the individual expression of a child within the school class. | en |
dc.subject.translated | evaluation | en |
dc.subject.translated | classification | en |
dc.subject.translated | verbal evaluation | en |
dc.subject.translated | pupil | en |
dc.subject.translated | research | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | open coding | en |
dc.subject.translated | reflective dialogue | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 2,23 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
KORCIKOVA_posudek_vedouci_Uhl Skrivanova.pdf | Posudek vedoucího práce | 303,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
KORCIKOVA_posudek_oponent_Plihalova.pdf | Posudek oponenta práce | 304,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Korcikova_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 447,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prilohy.pdf | VŠKP - příloha | 438,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48286
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.