Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKorčíková, Petra
dc.contributor.refereePlíhalová Monika, Mgr.
dc.date.accepted2022-6-17
dc.date.accessioned2022-06-20T10:20:57Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:20:57Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-19
dc.identifier87125
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48286-
dc.description.abstractDiplomová práce je kvalitativní výzkumnou sondou do pedagogické praxe. Zabývá se hodnocením ve výtvarné výchově na 1. stupni. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou shrnuty možnosti hodnocení individuálního projevu žáka na 1. stupni základní školy. V empirické části je proveden kvalitativní výzkum, kde je pomocí otevřeného kódování analyzováno hodnocení výuky výtvarné výchovy. Cílem sondy je popsat možnosti hodnocení individuálního projevu dítěte v rámci školní třídy.cs
dc.formats.77
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87125-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectklasifikacecs
dc.subjectslovní hodnocenícs
dc.subjectžákcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectotevřené kódovánícs
dc.subjectreflektivní dialogcs
dc.titleHodnocení ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeEvaluation in Art Education at Primary Schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is a qualitative research probe into pedagogical practice. It deals with the evaluation in Art education at primary school. This work is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part summarizes the possibilities of evaluating the individual expression of a pupil at the first stage of primary school. In the empirical part, qualitative research is conducted, where the evaluation of art education is analyzed using open coding. The aim of the probe is to describe the possibilities of evaluating the individual expression of a child within the school class.en
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedclassificationen
dc.subject.translatedverbal evaluationen
dc.subject.translatedpupilen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedopen codingen
dc.subject.translatedreflective dialogueen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce2,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KORCIKOVA_posudek_vedouci_Uhl Skrivanova.pdfPosudek vedoucího práce303,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KORCIKOVA_posudek_oponent_Plihalova.pdfPosudek oponenta práce304,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korcikova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce447,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prilohy.pdfVŠKP - příloha438,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48286

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.