Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLeitlová, Tereza
dc.contributor.refereeKoutová Linda, Mgr.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:21:02Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:21:02Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier87109
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48294-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na badatelsky orientovanou výuku v hodinách prvouky a přírodovědy na základní škole. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vývoj přírodovědného vzdělání v rámci badatelsky orientované výuky. Na to navazují metody pozorování a pokus. Dále se teoretická část zabývá badatelsky orientovanou výukou, objasňuje její podstatu a význam, popisuje role učitele a žáka při badatelské výuce, uvádí výčet organizací, které se badatelsky orientovanou výukou zabývají. Praktickou část tvoří sborník pokusů s prvky badatelsky orientované výuky, který je zpracovaný do metodických příprav pro učitele a pro žáky jsou k lekcím vytvořené záznamové archy.cs
dc.format107 s. (96 971 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacs
dc.subjectdemonstrační pokuscs
dc.subjectfrontální pokuscs
dc.subjectpokuscs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectorganizace napomáhající badatelsky orientované výucecs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.titlePokusy s prvky BOV v hodinách prvouky a přírodovědy na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeExperiments with elements of Inquiry-based learning in science lessons at the first stage of primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focuses on inquiry-based science education and science classes at primary school. The theoretical part of the diploma thesis focuses on the development of science education in inquiry-based science education. This is followed by observation and experimental methods. Furthermore, the theoretical part deals with inquiry-based science education, clarifies its nature and meaning, describes the roles of teachers and students in research teaching, and lists the organizations that deal with inquiry-based science education. The practical part consists of a collection of experiments with elements of inquiry-based science education. The collection contains methodological lesson plans for teachers and record sheets for pupils.en
dc.subject.translatedinquiry-based science educationen
dc.subject.translateddemonstration experimenten
dc.subject.translatedfrontal experimenten
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedobservationen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedcurriculumen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Tereza Leitlova.pdfPlný text práce6,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Leitlova VP.pdfPosudek vedoucího práce87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Leitlova OP.pdfPosudek oponenta práce81,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Leitlova O.pdfPrůběh obhajoby práce6,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48294

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.