Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Leitlová, Tereza | |
dc.contributor.referee | Koutová Linda, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2022-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:21:02Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:21:02Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-25 | |
dc.identifier | 87109 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48294 | - |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zaměřuje na badatelsky orientovanou výuku v hodinách prvouky a přírodovědy na základní škole. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vývoj přírodovědného vzdělání v rámci badatelsky orientované výuky. Na to navazují metody pozorování a pokus. Dále se teoretická část zabývá badatelsky orientovanou výukou, objasňuje její podstatu a význam, popisuje role učitele a žáka při badatelské výuce, uvádí výčet organizací, které se badatelsky orientovanou výukou zabývají. Praktickou část tvoří sborník pokusů s prvky badatelsky orientované výuky, který je zpracovaný do metodických příprav pro učitele a pro žáky jsou k lekcím vytvořené záznamové archy. | cs |
dc.format | 107 s. (96 971 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cs |
dc.subject | demonstrační pokus | cs |
dc.subject | frontální pokus | cs |
dc.subject | pokus | cs |
dc.subject | pozorování | cs |
dc.subject | organizace napomáhající badatelsky orientované výuce | cs |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cs |
dc.title | Pokusy s prvky BOV v hodinách prvouky a přírodovědy na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Experiments with elements of Inquiry-based learning in science lessons at the first stage of primary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focuses on inquiry-based science education and science classes at primary school. The theoretical part of the diploma thesis focuses on the development of science education in inquiry-based science education. This is followed by observation and experimental methods. Furthermore, the theoretical part deals with inquiry-based science education, clarifies its nature and meaning, describes the roles of teachers and students in research teaching, and lists the organizations that deal with inquiry-based science education. The practical part consists of a collection of experiments with elements of inquiry-based science education. The collection contains methodological lesson plans for teachers and record sheets for pupils. | en |
dc.subject.translated | inquiry-based science education | en |
dc.subject.translated | demonstration experiment | en |
dc.subject.translated | frontal experiment | en |
dc.subject.translated | experiment | en |
dc.subject.translated | observation | en |
dc.subject.translated | project | en |
dc.subject.translated | curriculum | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Tereza Leitlova.pdf | Plný text práce | 6,43 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Leitlova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Leitlova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 81,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Leitlova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 6,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48294
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.